کد خبر : 333
دیدگاه‌ها برای نمایشگاه شمع، به یاد دکتر شریعتی + عکس بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 خرداد 1393 - 20:50
-

نمایشگاه شمع، به یاد دکتر شریعتی + عکس

بیست و نهم خرداد، سی و هفتمین سالروز درگذشت دکتر علی شریعتی، فرزند شایسته دیار سربداران و معلم بزرگ و متفکر انقلابی معاصر ایران است. به همین مناسبت همشهریانش تصمیم گرفته اند علاوه بر مراسمی که صبح روز پنجشنبه در مزینان برگزار می شود، در بعد از ظهر آن روز نیز نمایشگاهی درهمین رابطه در

sham-tبیست و نهم خرداد، سی و هفتمین سالروز درگذشت دکتر علی شریعتی، فرزند شایسته دیار سربداران و معلم بزرگ و متفکر انقلابی معاصر ایران است.
به همین مناسبت همشهریانش تصمیم گرفته اند علاوه بر مراسمی که صبح روز پنجشنبه در مزینان برگزار می شود، در بعد از ظهر آن روز نیز نمایشگاهی درهمین رابطه در پارک فاطمی سبزوار دایر نمایند که پیش بینی می شود با استقبال مناسبی از سوی مردم مواجه شود.
به گزارش مجله اینترنتی سبزواریان پوستر تبلیغی این نمایشگاه که با عنوان “شمع” یکی از اسامی مستعار دکتر شریعتی نامگذاری شده است، از لحظه انتشار در شبکه ی اجتماعی فیسبوک با استقبال گسترده ای مواجه شده و تا کنون ده ها مرتبه به اشتراک گذاشته شده است.
یکی از عوامل اجرایی برگزاری این نمایشگاه به خبرنگار سبزواریان گفت: در مرحله نخست ۵ هزار عدد پوستر برای اطلاع رسانی این نمایشگاه چاپ شده است که با استقبال زیادی از جانب مردم و به ویژه کسبه ی سبزواری مواجه شده و احتمالا ۵ هزار عدد دیگر نیز در روزهای آینده از این پوستر چاپ شود و در سطح شهر توزیع گردد.
گفتنی است، دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه، ضمن اعلام آنکه مجوزهای قانونی لازم را از ناحیه دستگاه های مربوطه برای این حرکت فرهنگی دریافت نموده اند، تأکید دارند که این برنامه به صورتی کاملا خودجوش و مردمی در حال اجراست و به هیچ جناح خاص و یا چهره های سیاسی ارتباط ندارد.
مشاهده ی پوستر در سایز بزرگ

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.