کد خبر : 11696
دیدگاه‌ها برای نمایشگاه عرضه توانمندی‌های صنعتی سبزوار گشایش یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 دی 1394 - 23:19
-

نمایشگاه عرضه توانمندی‌های صنعتی سبزوار گشایش یافت

سبزواریان: نمایشگاه عرضه توانمندی‌های شرکتهای صنعتی و دانش بنیان سبزوار روز پنجشنبه طی مراسمی با حضور معاون دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در محل دانشگاه فناوریهای نوین این شهرستان گشایش یافت. به گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه فناوریهای نوین سبزوار در این مراسم گفت: این نمایشگاه با همکاری شرکتهای صنعتی و دانش بنیان سبزوار دایر

namayeshgah-tavanmandihaye-sanati01سبزواریان: نمایشگاه عرضه توانمندی‌های شرکتهای صنعتی و دانش بنیان سبزوار روز پنجشنبه طی مراسمی با حضور معاون دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در محل دانشگاه فناوریهای نوین این شهرستان گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه فناوریهای نوین سبزوار در این مراسم گفت: این نمایشگاه با همکاری شرکتهای صنعتی و دانش بنیان سبزوار دایر شده است.

دکتر حسین جلیلوند افزود: دانشگاههای فناوری نوین به رشد و توسعه کشور و دولت کمک می کند.

این نمایشگاه با ۱۶ غرفه شامل غرفه های انجمنهای علمی، تولیدات و قطعات صنعتی، صنایع چوبی، لوازم خانگی، رایانه، و محصولات سفالین به مدت چهار روز ادامه دارد.

فرماندار ویژه سبزوار، نماینده مردم و جمعی از مسئولان، کارآفرینان دانش پژوهان، اساتید و دانشجویان دانشگاههای سبزوار در این مراسم حضور داشتند.

همچنین دکتر مجتبی صدیقی معاون دانشجویی وزارت علوم صبح امروز از بخشهای مختلف حوزه توسعه و فناوری دانشگاه فناوریهای نوین سبزوار بازدید کرد و تعدادی از اساتید و اعضای هیات علمی این دانشگاه چند پروژه علمی و پژوهشی خود را ارائه دادند.

دانشگاه فناوریهای نوین سبزوار با رویکرد دانشگاه نسل سوم و استفاده از رشته های بنیادی و جدید از سال ۱۳۹۲ فعال شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.