کد خبر : 24342
دیدگاه‌ها برای نمایشگاه موزه علوم و فناوری ایران در دانشگاه حکیم سبزواری برپا شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1398 - 15:26
-

نمایشگاه موزه علوم و فناوری ایران در دانشگاه حکیم سبزواری برپا شد

ایرنا نخستین نمایشگاه سیار موزه علوم و فناوری ایران در خراسان رضوی هم‌زمان با روز دانشجو با حضور مسئولان و دانشجویان در دانشگاه حکیم سبزواری بر پا شد. معاون نمایشگاهی موزه علوم و فناوری ایران روز شنبه در حاشیه راه‌اندازی موزه علوم و فناوری در این دانشگاه گفت: گسترش عدالت آموزشی و توسعه علوم در بین

ایرنا

نخستین نمایشگاه سیار موزه علوم و فناوری ایران در خراسان رضوی هم‌زمان با روز دانشجو با حضور مسئولان و دانشجویان در دانشگاه حکیم سبزواری بر پا شد.

معاون نمایشگاهی موزه علوم و فناوری ایران روز شنبه در حاشیه راه‌اندازی موزه علوم و فناوری در این دانشگاه گفت: گسترش عدالت آموزشی و توسعه علوم در بین شهروندان برخی از اهداف موزه علوم و فناوری از برگزاری این نمایشگاه‌های سیار در شهرهاست.

محمد اردلان افزود: برگزاری نمایشگاه سیار موزه علوم و فناوری به‌منظور آشنایی دانشگاهیان و علاقه‌مندان با تاریخ و سیر تحول علوم و فناوری‌ها و نمایش ابزار و اندیشه‌های دانشمندان گذشته در زمینه‌های علمی است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه حکیم سبزواری هم گفت: این نمایشگاه جهت گسترش دانش، فناوری و آشنا کردن جوانان با تاریخ گذشته و فعالیت‌های علمی دانشمندان کشور بر پا شده است.

احمد فرزانه افزود: این رویداد، بستری برای ایجاد موزه علوم و فناوری در دانشگاه حکیم سبزواری با همکاری تمامی نهادها و ارگان‌ها و  معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه حکیم سبزواری است.

نمایشگاه سیار موزه علوم و فناوری ایران از امروز به مدت سه روز در محل سایت نمایشگاهی دانشگاه حکیم سبزواری پذیرای دانشجویان و علاقه‌مندان است.

دانشگاه حکیم سبزواری جزء ۲۲ دانشگاه محور در کشور است که با حدود ۹ هزار دانشجو دارای ۳۳ گروه آموزشی و ۱۳۹ کد رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکتری و ۱۰ دانشکده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.