کد خبر : 16775
دیدگاه‌ها برای نمایشگاه کارآفرینی در ۱۵ شهرستان خراسان رضوی برگزار می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 آبان 1397 - 10:50
-

نمایشگاه کارآفرینی در ۱۵ شهرستان خراسان رضوی برگزار می شود

سید حسین کرابی شنبه شب در حاشیه نشست کارآفرینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:مرحله دوم برگزاری نمایشگاه هفته کارآفرینی به میزبانی ۱۵ شهرستان استان تا پایان فصل پاییز انجام می‌شود و تعداد غرفه‌های نمایشگاه با توجه به ظرفیت شهرستان بین ۴۰ تا ۵۰ غرفه متغیر است. وی افزود:برگزاری این نمایشگاه در دو مرحله در استان صورت می‌گیرد که مرحله

سید حسین کرابی شنبه شب در حاشیه نشست کارآفرینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:مرحله دوم برگزاری نمایشگاه هفته کارآفرینی به میزبانی ۱۵ شهرستان استان تا پایان فصل پاییز انجام می‌شود و تعداد غرفه‌های نمایشگاه با توجه به ظرفیت شهرستان بین ۴۰ تا ۵۰ غرفه متغیر است.

وی افزود:برگزاری این نمایشگاه در دو مرحله در استان صورت می‌گیرد که مرحله اول از ابتدای مهرماه آغازشده و تا پایان آبان به اتمام می‌رسد که شامل شهرستان‌های تربت‌حیدریه، تربت‌جام، نیشابور و سبزوار بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی ادامه داد: در شرایط اقتصادی کنونی، یکی از برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در بخش تولید و حمایت از محصولات داخلی، ایجاد شرایط و فراهم کردن زمینه راه‌اندازی کارگاه‌ها و اشتغال‌های خرد و خانگی و کمک به بازاریابی و فروش آن‌هاست.

وی گفت:در سال‌های اخیر کمیته امداد با توجه ویژه به توانمندسازی مددجویان و خانواده‌های تحت حمایت خود گام‌های مؤثری در ایجاد و توسعه کارگاه‌های خرد و اشتغال‌های خانگی برداشته است که بستر مناسبی را جهت اشتغال و تولید ملی فراهم آورده است.

کرابی تاکید کرد:هدف از برگزاری این نمایشگاهها استفاده از ظرفیت نخبگان، کارآفرینان و خیران در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف و شبکه‌سازی است و برنامه‌های برگزاری نمایشگاه شامل برپایی بازارچه فروش محصولات و برگزاری نشست‌های تخصصی با کارآفرینان برتر شهرستان‌ها، برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی با حضور مسئولان و خیران و برگزاری کارگاه ایده پردازی و نوآوری (استارت تاپ) در حوزه جوانان است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: مرحله نهایی این نمایشگاه در اسفندماه با مشارکت همه شهرستان‌ها در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.