کد خبر : 21615
دیدگاه‌ها برای نماینده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سبزوار تعیین شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مرداد 1398 - 11:13
-

نماینده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سبزوار تعیین شد

نماینده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سبزوار تعیین شد مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی، ابراهیم شم‌آبادی را به عنوان نماینده این بنیاد در شهرستان سبزوار معرفی کرد. به گزارش سبزواریان، سردار حسینعلی یوسف‌علیزاده روز سه‌شنبه در نشستی خبری که در حسینیه هنر سبزوار برگزار

نماینده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سبزوار تعیین شد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی، ابراهیم شم‌آبادی را به عنوان نماینده این بنیاد در شهرستان سبزوار معرفی کرد.

به گزارش سبزواریان، سردار حسینعلی یوسف‌علیزاده روز سه‌شنبه در نشستی خبری که در حسینیه هنر سبزوار برگزار شد گفت: در سطح استان خراسان رضوی ۹۸ نقطه محل تدفین پیکر شهیدان گمنام داریم که اکثر این نقاط امروز زیارتگاه‌اند و ۳ مورد آن‌ها در شهرستان سبزوار قرار دارند.

وی با بیان اینکه فعلاً اولویت بنیاد مرکز و اداره کل در استان، تأسیس موزه دفاع مقدس در شهرستان‌ها نیست، اظهار داشت: شهرستان‌ها چنانچه خودشان داوطلب‌اند و صفر تا صد موضوع را می‌پذیرند ما برای ایجاد، موافقت می‌کنیم و این موافقت در سبزوار انجام شده است.

وی ادامه داد: اما اقدام عملی به دلایل مختلف صورت نگرفته؛ منابع پشتیبانی در شهرستان ناکافی است، اولویت‌هایشان چیزهای دیگری است و نمی‌توانند اعتبار مناسبی برای احداث موزه بگذارند در حالیکه احداث این موزه، پروژه پرهزینه‌ای است.

سردار یوسف‌علیزاده با بیان اینکه استان خراسان رضوی تا سال اخیر رتبه بالایی در تولید آثار ادبی، فرهنگی و هنری ندارد اما امید داریم ظرفیت‌ها را طبق برنامه و تأسیس نمایندگی در شهرستان‌ها ارتقاء دهیم خاطرنشان کرد: در سطح استان تا کنون ۲ هزار کتاب در حوزه دفاع مقدس تولید و منتشر شده است.

وی گفت: طرحی تنظیم کرده‌ایم که سطح تولیدات حوزه ادبیات را ظرف سه سال آینده ۳۰ برابر افزایش دهیم؛ البته مقام معظم رهبری افزایش صد برابری خواستند و به تدریج این هدف را محقق خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.