کد خبر : 29392
دیدگاه‌ها برای نماینده سبزوار: تسهیل صدور مجوزهای کسب‌ و کار موجب رونق تولید می‌شود بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آبان 1400 - 18:22
-

نماینده سبزوار: تسهیل صدور مجوزهای کسب‌ و کار موجب رونق تولید می‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب‌ و کار با حمایت از سرمایه گذاران و رفع انحصار، موجب رونق بخش تولید و اشتغال می شود. علی اصغر عنابستانی روز پنجشنبه در نشستی با مسئولان شهرستان ششتمد افزود: طرح تسهیل صدور مجوزها یکی

نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب‌ و کار با حمایت از سرمایه گذاران و رفع انحصار، موجب رونق بخش تولید و اشتغال می شود.

علی اصغر عنابستانی روز پنجشنبه در نشستی با مسئولان شهرستان ششتمد افزود: طرح تسهیل صدور مجوزها یکی از اقدامات موثر مجلس شورای اسلامی در حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌هاست که بهبود فضای اقتصادی و کسب و کار، اشتغال و سرمایه گذاری را فراهم می کند.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس، طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب‌ و کار را با هدف تسریع کسب‌ و کارها و حمایت از فعالان اقتصادی تهیه‌ کرده‌اند که کلیات این طرح تصویب شده است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: در قالب طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب‌ و کار، فعالان اقتصادی تنها با ثبت در سامانه می‌توانند کسب و کار خود را شروع کنند و  البته برخی مشاغل محدود که با موضوع امنیت و سلامت مردم مرتبط است فرایند خاص خود را طی می کند.

عنابستانی با اشاره به طرح‌های نیمه تمام فراوان در کشور افزود: تکمیل این طرح‌ها با اعتبارات محدود دولتی زمان‌بر است و تنها راه ممکن، ورود سرمایه گذاری بخش خصوصی در این زمینه است برای نمونه یکی از طرح‌های نیمه تمام  مهم در شهرستان سبزوار پروژه راه آهن سبزوار است که تکمیل آن حدود هفت هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های معدنی و کشاورزی شهرستان ششتمد افزود: توسعه اقتصادی این منطقه با حمایت از سرمایه گذاران در بخش های مختلف فراهم می شود.

ششتمد با وسعت سه هزار و ۷۸۶ کیلومتر مربع، دارای ۲۴ هزار نفر جمعیت و دارای ۲ بخش مرکزی و شامکان، ۴۸ دهیاری و ۵۳ آبادی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.