کد خبر : 26794
دیدگاه‌ها برای نماینده مجلس: آزادسازی سهام عدالت گامی در راستای جهش تولید است بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 - 12:33
-

نماینده مجلس: آزادسازی سهام عدالت گامی در راستای جهش تولید است

ایرنا نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: آزادسازی سهام عدالت و عرضه آن در بورس و بازار سرمایه گامی در راستای جهش تولید است. رمضانعلی سبحانی‌فر افزود: موافقت مقام معظم رهبری با آزادسازی سهام عدالت سبب ترغیب بیشتر مالکان و خریداران این سهام به سرمایه‌گذاری آن در بازار سرمایه شده است. وی ادامه داد: آزادسازی سهام

ایرنا

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: آزادسازی سهام عدالت و عرضه آن در بورس و بازار سرمایه گامی در راستای جهش تولید است.

رمضانعلی سبحانی‌فر افزود: موافقت مقام معظم رهبری با آزادسازی سهام عدالت سبب ترغیب بیشتر مالکان و خریداران این سهام به سرمایه‌گذاری آن در بازار سرمایه شده است.

وی ادامه داد: آزادسازی سهام عدالت فوایدی دارد که مدیریت سهام دست خود افراد و صاحبان سهام  قرار گرفته است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که نیازمند هستند می‌توانند با فروش سهام خود هزینه آن را در مکان دیگری که تمایل دارند سرمایه‌گذاری کنند و از طرف دیگر افرادی که تمایل دارند سرمایه نقدی خود را به بازار بورس عرضه کنند با خریداری این سهام نقش مؤثری در تقویت تولید، توسعه و نوسازی واحدهای صنعتی و جهش تولید ایفا می‌کنند.

سبحانی فر با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۹ به‌عنوان سال جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: همدلی قوا و تلاش مسئولان راه برون‌رفت از تحریم و جهش تولید است.  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.