کد خبر : 8449
دیدگاه‌ها برای نور افشانی پارک شهدای گمنام در شب نیمه شعبان بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 خرداد 1394 - 0:27
-

نور افشانی پارک شهدای گمنام در شب نیمه شعبان

سبزواریان: مشاور شهردار و سرپرست روابط عمومی شهرداری سبزوار گفت: در شب ولادت فرخنده منجی عالم بشریت حضرت قائم آل محمد (عج)، آسمان پارک شهدای گمنام شهر سبزوار نور افشانی می شود. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، قاسم دارینی ضمن تبریک و شادباش خجسته سالروز ولادت حضرت مهدی موعود(عج) اظهار داشت: در راستای ایجاد

سبزواریان: مشاور شهردار و سرپرست روابط عمومی شهرداری سبزوار گفت: در شب ولادت فرخنده منجی عالم بشریت حضرت قائم آل محمد (عج)، آسمان پارک شهدای گمنام شهر سبزوار نور افشانی می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، قاسم دارینی ضمن تبریک و شادباش خجسته سالروز ولادت حضرت مهدی موعود(عج) اظهار داشت: در راستای ایجاد شور و نشاط شهروندی مراسم نور افشانی در پارک شهدای گمنام انجام خواهد شد.

وی افزود: در تلاش هستیم میادین و خیابان ‌های اصلی شهر را آذین ‌بندی نموده تا محیطی در خور این ایام در سطح شهر پدیدار گردد.

دارینی همچنین با اشاره به همزمانی مناسبت های گوناگون در خردادماه گفت: با توجه به همزمانی نیمه شعبان، ارتحال امام و قیام ۱۵ خرداد، نوع اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری در این ایام به گونه ای است که چهره انقلاب، امام راحل، نیمه شعبان و قیام ۱۵ خرداد را به خوبی ترسیم کند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری همزمان مراسم ارتحال حضرت امام با مراسم نیمه شعبان باید به گونه ای صورت خواهد گرفت که هم شان حضرت امام (ره) رعایت شود و هم مردم به خوبی بتوانند از فضایل نیمه شعبان بهره مند شوند.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهراری سبزوار هم در این رابطه گفت: نورپردازی خیابان قائم، میادین پست و تلگراف، صاحب الزمان(عج) برپایی ایستگاه صلواتی با همکاری حوزه معاونت بسیج ادارات در شهدای گمنام در دستور کار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.