کد خبر : 31845
دیدگاه‌ها برای نوسازی شبکه توزیع آب ششتمد خراسان رضوی ضروری است بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 تیر 1401 - 15:49
-

نوسازی شبکه توزیع آب ششتمد خراسان رضوی ضروری است

فرماندار ششتمد گفت: فرسودگی شبکه انتقال و توزیع آب یکی از مشکلات حوزه آب روستایی در این شهرستان خراسان رضوی است که اصلاح و نوسازی آن باید در اولویت قرار گیرد.

محمد کلاته در کار گروه بهداشت و درمان شهرستان ششتمد افزود: در صورت اصلاح و نوسازی شبکه آب و نظارت مناسب شبکه آب و فاضلاب بیش از ۴۰ درصد مشکلات حوزه آب این شهرستان برطرف می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت بهینه مصرف آب در فصل گرما، اظهار داشت: در مواردی انشعابات غیرمجاز آب وجود دارد که به متخلفان اخطار داده شده است، در صورت اصرار به استفاده غیر مجاز آب موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌شود.

فرماندار ششتمد با بیان اینکه راهکار رفع مشکلات انعکاس آنها به صورت حاد نیست، گفت: برای نمونه آب یکی از مناطق روستایی پر جمعیت این شهرستان به علت قطعی چندین ساعته برق دچار مشکل شد که قابل پیش‌بینی نبود.

کلاته افزود: در برخی مناطق روستایی جاری شدن فاضلاب در معابر تهدیدی برای بهداشت عمومی محسوب می‌شود که لازم است، اداره آب و فاضلاب نسبت به رفع آن اقدام کند.

وی ادامه داد: با توجه به احتمال فراگیری بیماری‌های واگیردار در سطح جامعه، لازم است شبکه بهداشت و درمان تمهیدات لازم در این موارد را داشته باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.