کد خبر : 1221
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 تیر 1393 - 4:18
-

برخورد نیروی انتظامی با لباس شخصی ها در حسینیه ارشاد

گروه سیاسی تدبیر: حسینیه ارشاد پس از چند سال بار دیگر میزبان مراسم شب های قدر بود. هر چند این بار نیز حاشیه هایی در جریان این مراسم ایجاد شد. مراسم شب نوزدهم ماه رمضان امشب پس از سال ها توقف بار دیگر در حسینیه ارشاد برگزار شد. به گزارش خبرنگار تدبیر از حسینیه ارشاد،

hoseinye-ershadگروه سیاسی تدبیر: حسینیه ارشاد پس از چند سال بار دیگر میزبان مراسم شب های قدر بود. هر چند این بار نیز حاشیه هایی در جریان این مراسم ایجاد شد.
مراسم شب نوزدهم ماه رمضان امشب پس از سال ها توقف بار دیگر در حسینیه ارشاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تدبیر از حسینیه ارشاد، در زمان آغاز این مراسم عده ای از نیروهای موسوم به لباس شخصی تلاش کردند مانع ورود مردم به حسینیه ارشاد شوند.پس از وقفه ای کوتاه مدت در ورود مردم به حسینیه ارشاد، نیروی انتظامی وارد عمل شد.با دخالت پلیس نیروهای لباس شخصی ای که خواستار توقف اجرای مراسم شب نوزده رمضان در حسینیه ارشاد بودند مجبور به ترک محل شدند.

برخی از برگزارکنندگان مراسم از دخالت دفتر ریاست جمهوری در این ماجرا خبر دادند.سپس پلیس با لباس شخصی هایی که مانع برگزاری این مراسم بودند برخورد کرد و مراسم طبق برنامه برگزار شد.

پیش تر اعلام شده بود مراسم شب های قدر در حسینیه ارشاد و با سخنرانی دکتر محمد علی انصاری برگزار خواهد شد.

مراسم ویژه ماه رمضان سال ها است در حسینیه ارشاد برگزار می شود اما پس از رخدادهای سال ۸۸ با دخالت نیروهای لباس شخصی از برگزار سخنرانی و مراسم های ویژه ماه رمضان در این مکان جلوگیری می شد. حسینیه ارشاد پیش از انقلاب تا کنون محل اصلی سخنرانی ها و دیگر فعالیت های روشنفکران دینی بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
مهدی پنجشنبه , ۲۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱

روحانی مچکریم.

ناشناس جمعه , ۲۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱:۳۳

شکر خدا آخرش یکی تو این مملکت پیدا شد که جلو این گروه های خودسر رابگیره.

نظرات بسته شده است.