کد خبر : 22883
دیدگاه‌ها برای نیروی انتظامی و شهرداری سبزوار برای آموزش کارکنان دست همکاری دادند بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مهر 1398 - 9:51
-

نیروی انتظامی و شهرداری سبزوار برای آموزش کارکنان دست همکاری دادند

نشست همکاری های مشترک نیروی انتظامی و شهرداری سبزوار پیرامون برگزاری دوره های تخصصی ناجا و شهرداری برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، در این نشست فریدون نقابی دبیر پدافند غیرعامل شهرداری سبزوار با بیان مطالبی از دستورالعمل های ابلاغی سازمان پدافند غیر عامل کشور برای آموزش کارکنان، گفت: در حال حاضر مهمترین

نشست همکاری های مشترک نیروی انتظامی و شهرداری سبزوار پیرامون برگزاری دوره های تخصصی ناجا و شهرداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، در این نشست فریدون نقابی دبیر پدافند غیرعامل شهرداری سبزوار با بیان مطالبی از دستورالعمل های ابلاغی سازمان پدافند غیر عامل کشور برای آموزش کارکنان، گفت: در حال حاضر مهمترین دوره برای کارکنان حملات سایبری در فضاهای مجازی است.

مدیر آموزش و پژوهش شهرداری سبزوار هم افزود: با توجه به اینکه این دوره از سری دوره های مصوب سازمان شهرداری های کشور می باشد، آموزش و گکسب اطلاعات بروز و جدید نیاز کارکنان اداری هر دو مجموعه می باشد که باید در اسرع وقت صورت بگیرد.

سیدرضا کوشکی گفت: در این راستا بعد از تصمیم گیری های لازم،مقرر شد که این دوره ها نیمه نخست مهرماه سال جاری توسط پلیس فتای نیروی انتظامی در محل سالن اجتماعات شهرداری سبزوار برگزار شود.

گفتنی است این نشست با حضور سرگرد یساولی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان سبزوار، کوشکی مدیر آموزش شهرداری سبزوار و نقابی دبیر پدافند غیر عامل شهرداری برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.