کد خبر : 20794
دیدگاه‌ها برای نیمی از فعالان هنرهای رزمی خراسان رضوی را بانوان تشکیل می دهند بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 تیر 1398 - 13:49
-

نیمی از فعالان هنرهای رزمی خراسان رضوی را بانوان تشکیل می دهند

ایرنا رئیس هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی خراسان رضوی گفت: هم‌اینک دو هزار و ۲۰۰ ورزشکار سازمان‌یافته در هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی خراسان رضوی فعالیت دارند که حدود نیمی از آن‌ها بانوان هستند. قربان اعظمی روز دوشنبه در جمع ورزشکاران هنرهای رزمی سبزوار با اشاره به اینکه در حال حاضر هزار بانوی خراسانی در

ایرنا

رئیس هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی خراسان رضوی گفت: هم‌اینک دو هزار و ۲۰۰ ورزشکار سازمان‌یافته در هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی خراسان رضوی فعالیت دارند که حدود نیمی از آن‌ها بانوان هستند.

قربان اعظمی روز دوشنبه در جمع ورزشکاران هنرهای رزمی سبزوار با اشاره به اینکه در حال حاضر هزار بانوی خراسانی در قالب این هیئت فعالیت می‌کنند افزود: در چند سال اخیر حضور بانوان در رشته‌های رزمی و کونگ‌فو پررنگ‌تر شده و امکانات مناسبی در اختیارشان قرار گرفته است.

وی همچنین با اشاره به جایگاه رو به توسعه این رشته ورزشی ادامه داد: این استان جایگاه مناسبی در رشته کونگ‌فو و هنرهای رزمی سطح کشور دارد به‌طوری‌که هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی خراسان رضوی در سال ۹۵ رتبه سوم و در سال ۹۶ رتبه دوم کشور را توسط فدراسیون کسب کرد.

رئیس هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی خراسان رضوی گفت: در سال ۹۷ نیز بالاترین دوره‌های آموزشی در رشته کونگ‌فو و هنرهای رزمی در خراسان رضوی برگزار شده است و هفته آینده برترین‌های کشور در آکادمی المپیک تهران انتخاب می‌شوند.

اعظمی افزود: هیئت‌های کونگ‌فو و هنرهای رزمی در ۲۰ شهرستان استان فعال است و آموزش‌های لازم، کلاس‌های داوری و کارگاه‌های ورزشی این رشته در دو بخش مردان و زنان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بیش از ۲۰ سبک رشته ورزشی کونگ‌فو مورد تأیید فدراسیون کونگ‌فوی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد که از این تعداد ۱۲ رشته در خراسان رضوی فعال است.

رئیس هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی خراسان رضوی گفت: یکی از موانع توسعه بیشتر این رشته ورزشی مشکلات مالی است که در صورت تأمین آن مشکل تمرین‌های مداوم، برگزاری اردوهای آموزشی و اعزام مکرر تیم‌ها برطرف می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.