کد خبر : 23851
دیدگاه‌ها برای نیمی از مدارس سبزوار به مقاوم‌سازی نیاز دارد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 - 13:59
-

نیمی از مدارس سبزوار به مقاوم‌سازی نیاز دارد

ایرنا نیمی از ۲۸۹ فضای آموزشی شهرستان سبزوار فرسوده است و به مقاوم‌سازی نیاز دارد. مدیر آموزش‌وپرورش سبزوار در حاشیه رزمایش پدافند غیرعامل که در آموزشگاه شهید بهشتی این شهر برگزار شد افزود: مقاوم‌سازی مدارس این شهرستان بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد. حسن محرابی اضافه کرد: امسال با کمک خیران مدرسه‌ساز، ۱۳ فضای آموزشی

ایرنا

نیمی از ۲۸۹ فضای آموزشی شهرستان سبزوار فرسوده است و به مقاوم‌سازی نیاز دارد.

مدیر آموزش‌وپرورش سبزوار در حاشیه رزمایش پدافند غیرعامل که در آموزشگاه شهید بهشتی این شهر برگزار شد افزود: مقاوم‌سازی مدارس این شهرستان بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

حسن محرابی اضافه کرد: امسال با کمک خیران مدرسه‌ساز، ۱۳ فضای آموزشی با مجموع ۷۵ کلاس درس احداث، نوسازی و بهسازی شده است.

وی با اشاره به موضوع پدافند غیرعامل افزود: آموزش پدافند غیرعامل به‌عنوان یک زیرساخت اقتصادی و اجتماعی مطرح است تا دانش آموزان با شناسایی بحران و مدیریت آن، خود را برای لحظات خطر آماده کنند.

مدیر آموزش‌وپرورش سبزوار گفت: پدافند غیرعامل زیرساخت جامعه برای جلوگیری از بحران است و آموزش در این حوزه شامل بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و طبیعی می‌شود.

محرابی افزود: توجه به آموزش دانش آموزان برای مقابله با حوادث احتمالی باید به‌صورت کاربردی و منظم باشد تا آن‌ها همواره آمادگی لازم در برابر حوادث داشته باشند.

رزمایش پدافند غیرعامل در حوزه‌های آتش‌سوزی، بهداشت، اتفاقات آب و برق با مشارکت فعال دانش آموزان و حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی سبزوار در مدرسه شهید بهشتی  این شهر برگزار شد.

۵۳ هزار دانش‌آموز شهرستان سبزوار در ۲۸۹ مدرسه این شهرستان مشغول تحصیل هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.