کد خبر : 26467
دیدگاه‌ها برای نیکوکاران خوشابی چهار میلیارد ریال برای مقابله با کرونا کمک کردند بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 - 15:34
-

نیکوکاران خوشابی چهار میلیارد ریال برای مقابله با کرونا کمک کردند

ایرنا فرماندار خوشاب گفت: نیکوکاران این شهرستان طی دو ماهه گذشته چهار میلیارد ریال به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا کمک کرده‌اند. امان‌الله خدمتگزار در نشست با مسئولان شهرستان خوشاب افزود: در موضوع مقابله با کرونا علاوه بر تلاش مرکز بهداشت و درمان و دستگاه‌های اجرایی شهرستان، گروه‌های جهادی داوطلبانه در ضدعفونی کردن معابر و تأمین

ایرنا

فرماندار خوشاب گفت: نیکوکاران این شهرستان طی دو ماهه گذشته چهار میلیارد ریال به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا کمک کرده‌اند.

امان‌الله خدمتگزار در نشست با مسئولان شهرستان خوشاب افزود: در موضوع مقابله با کرونا علاوه بر تلاش مرکز بهداشت و درمان و دستگاه‌های اجرایی شهرستان، گروه‌های جهادی داوطلبانه در ضدعفونی کردن معابر و تأمین ملزومات بهداشتی همکاری دارند.

وی اضافه کرد: با وجود اقدامات پیشگیرانه وضعیت کرونایی شهرستان خوشاب همچنان قرمز است که این وضعیت به خاطر مسافرت‌ها در تعطیلات نوروزی بوده است.

فرماندار خوشاب گفت: با وجود اینکه روند شیوع بیماری کرونا طی یک هفته گذشته در خوشاب کمی تثبیت شده اما مهار این بیماری همچنان نیاز به رعایت بهداشت فردی، فاصله‌گذاری هوشمند و ممانعت از برگزاری هرگونه اجتماعات رسمی و غیررسمی دارد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز سه‌شنبه نهم اردیبهشت ۱۳۹۹ اعلام کرد: تاکنون ۹۲ هزار و ۵۸۴ نفر در کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۷۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان‌باختگان کرونا در کشور به پنج هزار و ۸۷۷ تن رسید.

خدمتگزار با اشاره به اینکه استقرار ادارات دولتی مطالبه جدی مردم در شهرستان خوشاب است افزود: حدود ۲۰ اداره  در این شهرستان مستقر نیست که طی یک سال گذشته با پیگیری صورت گرفته چهار اداره مستقر شده است.

وی اظهار داشت: با وجود تعامل خوب شورای اسلامی، شهرداری و مردم برای استقرار اداره‌های دولتی اما بافت سنتی، کمبود منابع و امکانات روند پیگیری‌ها را دچار مشکل کرده است.

فرماندار خوشاب گفت: یکی از مشکلات دیگر استقرار اداره‌های دولتی در خوشاب، کمبود زمین برای واگذاری است از طرفی یک چالش شهرستان اختلاف مالکان با  بنیاد مستضعفان و منابع طبیعی در برخی پلاک‌هاست که فرایند واگذاری زمین و تضامین بانکی را دچار مشکل کرده است.

خدمتگزار افزود: برای حمایت از  تولید و جذب سرمایه‌گذاران، استقرار شعبه بانک ملی در این شهرستان ضرورت دارد که باوجود پیگیری‌های لازم این موضوع هنوز محقق نشده و از طرفی اداره امور شعب این بانک شرایط سختی را تعیین کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.