کد خبر : 30154
دیدگاه‌ها برای هزار و ۲۸۲ فرصت شغلی در بخش معدن و صنایع معدنی سبزوار ایجاد شد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1400 - 8:16
-

هزار و ۲۸۲ فرصت شغلی در بخش معدن و صنایع معدنی سبزوار ایجاد شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: هزار و ۲۸۲ فرصت شغلی مستقیم در بخش معدن و صنایع معدنی سبزوار ایجاد شده که با توسعه واحدهای فرآوری این میزان اشتغال افرایش می‌یابد. شهرام طلوع فکور افزود: هم اینک ۱۶۸ واحد استخراج انواع کانی‌های معدنی و کرومیت در این شهرستان فعال است. وی ادامه داد:

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: هزار و ۲۸۲ فرصت شغلی مستقیم در بخش معدن و صنایع معدنی سبزوار ایجاد شده که با توسعه واحدهای فرآوری این میزان اشتغال افرایش می‌یابد.

شهرام طلوع فکور افزود: هم اینک ۱۶۸ واحد استخراج انواع کانی‌های معدنی و کرومیت در این شهرستان فعال است.

وی ادامه داد: در راستای جلوگیری از خام فروشی معادن، یک واحد کارخانه فرآوری کنسانتره کرومیت با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستان سبزوار مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: از ابتدای امسال ۴۱ فقره بازدید از بخش معادن و صنایع آن صورت گرفته و در راستای برخورد با متخلفان در حوزه برداشت غیر مجاز ماده معدنی، چهار فقره پرونده تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شده است.

وی افزود: این شهرستان از قطب‌های معدنی استان خراسان رضوی به شمار می‌رود و تاکنون پروانه بهره‌برداری ۱۶۸ معدن با انواع کانی‌های فلزی و غیرفلزی شامل کرومیت، منگنز، سنگ آهک، آلومینیم، انواع سنگ‌های ساختمانی و سنگ لاشه با میزان دخیره ۹۹۵ میلیون تن در این شهرستان صادر شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.