کد خبر : 23551
دیدگاه‌ها برای هزار و ۸۲۰ تن هزار ماهی در سبزوار تولید شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 مهر 1398 - 8:00
-

هزار و ۸۲۰ تن هزار ماهی در سبزوار تولید شد

ایرنا هزار و ۸۲۰ تن ماهی سردابی و گرمابی طی شش ماه نخست امسال در شهرستان سبزوار تولید شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۰۰ تن افزایش یافته است. مدیر جهاد کشاورزی سبزوار با بیان این مطلب گفت: این مقدار ماهی از ۱۱۰ مرکز پرورش ماهی سردابی و ۴۰ مرکز گرمابی تولید شده و

ایرنا

هزار و ۸۲۰ تن ماهی سردابی و گرمابی طی شش ماه نخست امسال در شهرستان سبزوار تولید شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۰۰ تن افزایش یافته است.

مدیر جهاد کشاورزی سبزوار با بیان این مطلب گفت: این مقدار ماهی از ۱۱۰ مرکز پرورش ماهی سردابی و ۴۰ مرکز گرمابی تولید شده و حدود ۳۱ درصد تولید آبزیان خراسان رضوی است.

منصور برغمدی افزود: برای تولید این ماهیان در نیمه نخست امسال ۲۳۸ هزار قطعه ماهیان گرمابی و چهار میلیون و ۷۵۰ قطعه ماهی سردابی در استخرهای پرورش ماهی شهرستان سبزوار رهاسازی شد.

وی ادامه داد: شهرستان سبزوار با تولید سالیانه سه هزار و ۲۰۰ تن ماهی سردابی و گرمابی طی سالیان گذشته رتبه نخست تولید شیلات در خراسان رضوی را کسب کرده است.

مدیر جهاد کشاورزی سبزوار گفت: بیشتر گونه‌های ماهی گرمابی و سردابی تولید شده در سبزوار را آمور سفید پرورشی، کپور و قزل‌آلای رنگین‌کمان تشکیل می‌دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.