کد خبر : 18088
دیدگاه‌ها برای هزار و ۳۰۰ واحد صنعتی امسال به چرخه تولید برگشتند بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 دی 1397 - 11:51
-

هزار و ۳۰۰ واحد صنعتی امسال به چرخه تولید برگشتند

ایرنا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۳۰۰ واحد صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی سراسر کشور به چرخه تولید بازگشته اند . محسن صالحی نیا روز پنجشنبه در حاشیه مراسم کلنگ زنی ناحیه صنعتی روستای نوده انقلاب شهرستان خوشاب به خبرنگاران گفت: مشکل این واحدهای صنعتی تامین

ایرنا

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۳۰۰ واحد صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی سراسر کشور به چرخه تولید بازگشته اند .

محسن صالحی نیا روز پنجشنبه در حاشیه مراسم کلنگ زنی ناحیه صنعتی روستای نوده انقلاب شهرستان خوشاب به خبرنگاران گفت: مشکل این واحدهای صنعتی تامین تسهیلات و مواد اولیه مناسب، ساختار مدیریتی و حقوقی بود که با رفع این موارد شرایط تولید واشتغال مجدد برای آنها فراهم شده است. 
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ادامه داد: رفع مشکلات صنایع فعالیتی مستمر است که با تشکیل کمیته عارضه یابی واحدهای تولیدی علت غیرفعال بودن این واحدها بررسی و نسبت به رفع و احیای آنها اقدام می شود. 
وی گفت: تسهیلات به واحدهای تولیدی در قالب سرمایه در گردش، نوسازی صنایع و طرحهای دارای پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد پرداخت می شود. 
فرماندار خوشاب نیز گفت: ناحیه صنعتی نوده انقلاب از توابع این شهرستان در مساحت ۱۰ هکتار با پیش بینی ۸۰ واحد صنعتی و اشتغالزایی ۸۰۰ نفر راه اندازی می شود.
حسن ابارشی افزود: این ناحیه صنعتی مصوبه شورای برنامه ریزی توسعه خراسان رضوی را دریافت کرده و مرحله جانمایی و استعلامهای لازم هم انجام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.