کد خبر : 21001
دیدگاه‌ها برای هزار کارگر بخش کشاورزی در جغتای بیمه شدند بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 تیر 1398 - 7:59
-

هزار کارگر بخش کشاورزی در جغتای بیمه شدند

ایرنا هزار نفر از کارگران کارگاه‌های کشاورزی شهرستان جغتای زیر پوشش بیمه قرار گرفتند و از مزایای تأمین اجتماعی بهره‌مند شدند. رئیس تأمین اجتماعی سبزوار روز چهارشنبه با بیان این مطلب گفت: بیمه کشاورزان از سال گذشته در این منطقه موردتوجه قرار گرفته است و با توجه به شکوفایی بخش کشاورزی در جغتای، شعبه اقماری

ایرنا

هزار نفر از کارگران کارگاه‌های کشاورزی شهرستان جغتای زیر پوشش بیمه قرار گرفتند و از مزایای تأمین اجتماعی بهره‌مند شدند.

رئیس تأمین اجتماعی سبزوار روز چهارشنبه با بیان این مطلب گفت: بیمه کشاورزان از سال گذشته در این منطقه موردتوجه قرار گرفته است و با توجه به شکوفایی بخش کشاورزی در جغتای، شعبه اقماری این شهرستان مکلف شده است با نظارت بازرسان اداره نسبت به پوشش بیمه‌ای کشاورزان واجد شرایط اقدام کند.

حمیدرضا امینیان افزود: برای زیر پوشش قرار دادن کشاورزان، صدور مجوز فعالیت توسط صنف کشاورزان و پروانه بهره‌برداری از سوی جهاد کشاورزی و فعالیت کارگاه لازم است.

وی ادامه داد: کشاورزان زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی نیز مشمول کمک دولت هستند و می‌توانند از خدمات بازنشستگی و خدمات متنوع سازمان بهره‌مند شوند.

او اضافه کرد: جمعیت شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن بر مبنای سرشماری سال ۹۵ حدود ۴۷۰ هزار نفر است که ۵۰ درصد این تعداد زیر پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند.

جغتای دارای ۵۲ روستا با ۲۳ هزار هکتار زمین کشاورزی و باغی است و ۹ هزار بهره‌بردار در بخش‌های کشاورزی، باغداری و دامداری این شهرستان فعال هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.