کد خبر : 586
دیدگاه‌ها برای هزینه‎ی مکالمات تلفن ثابت به ۱۳ سال پیش بازگشت بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تیر 1393 - 9:58
-

هزینه‎ی مکالمات تلفن ثابت به ۱۳ سال پیش بازگشت

سبزواریان.کام: مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان رضوی، گفت: با اجرای طرح هم کدسازی، هزینه مکالمات تلفن ثابت در خراسان رضوی به ۱۳ سال پیش بازگشت. به گزارش سیتنا، “ملک جعفریان” در جلسه کنترل پروژه با حضور مدیران مخابرات شهرستان های سبزوار، نیشابور، فریمان، طرقبه شاندیز، سرخس، فیروزه و جوین، گفت: دستیابی به اهداف مهم و استراتژیک

phoneسبزواریان.کام: مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان رضوی، گفت: با اجرای طرح هم کدسازی، هزینه مکالمات تلفن ثابت در خراسان رضوی به ۱۳ سال پیش بازگشت.

به گزارش سیتنا، “ملک جعفریان” در جلسه کنترل پروژه با حضور مدیران مخابرات شهرستان های سبزوار، نیشابور، فریمان، طرقبه شاندیز، سرخس، فیروزه و جوین، گفت: دستیابی به اهداف مهم و استراتژیک مخابرات با همگرایی بین تلفن ثابت و سیار محقق می شود.

وی با اشاره به تغییرات مهم جهانی در سال ۲۰۱۴ و شعار اتحادیه جهانی مخابرات مبنی بر “ایجاد باند پهن برای توسعه پایدار” خاطرنشان ساخت: افزایش تعداد کاربران تلفن ثابت، سیار و اینترنت از اولویت های مخابرات خراسان رضوی در سال ۹۳ می باشد.

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان رضوی کاهش هزینه ها، تمرکز بر رقابتی نمودن قیمت ها، حرکت به سمت بازارهای جدید و نهایتاً کسب رضایت مشتریان را از دیگر اهداف این شرکت در سال جدید عنوان کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.