کد خبر : 20895
دیدگاه‌ها برای هشت طرح اشتغالزایی در سبزوار به بهره برداری رسید بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 15 تیر 1398 - 19:17
-

هشت طرح اشتغالزایی در سبزوار به بهره برداری رسید

ایرنا هشت طرح اشتغالزایی با هزینه ۳۵ میلیارد ریال عصر شنبه با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور در سبزوار به بهره برداری رسید. رئیس صندوق کار آفرینی امید در حاشیه بهره برداری از این طرح‌ها گفت: این هشت طرح با تسهیلات این صندوق در بخش‌های گردشگری، تولید چوب، صنایع و شیرینی خانگی با اشتغال

ایرنا

هشت طرح اشتغالزایی با هزینه ۳۵ میلیارد ریال عصر شنبه با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور در سبزوار به بهره برداری رسید.

رئیس صندوق کار آفرینی امید در حاشیه بهره برداری از این طرح‌ها گفت: این هشت طرح با تسهیلات این صندوق در بخش‌های گردشگری، تولید چوب، صنایع و شیرینی خانگی با اشتغال مستقیم ۱۵۰ نفر اجرا شده است.
اصغر نورالله زاده افزود: سبزوار ظرفیت‌های مناسبی در حوزه کسب و کار روستایی و مشاغل خرد دارد و قرار گرفتن این شهرستان در مسیر تهران – مشهد فرصتی برای توسعه این منطقه است.
وی اظهار داشت: اولویت امسال صندوق کارآفرینی امید حمایت از طرح‌های اشتغالزایی در مناطق روستایی و شهرستان‌های کوچک غیر از مراکز استان‌هاست.

  • ۲ هزار اشتغال از محل تسهیلات کارآفرینی در سبزوار ایجاد شد

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در سه سال گذشته ۲۵۴ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای ۹۹۳ طرح با اشتغال زایی برای حدود ۲ هزار نفر در این شهرستان پرداخت شده است.
رمضانعلی سبحانی فر افزود: این تسهیلات در بخش‌های ایجاد کارگاه‌های تولیدی، پوشاک، صنایع خودرو، چوب، پرورش ماهی، باشگاه ورزشی، امور خدماتی و توزیعی به متقاضیان پرداخت شده است.
وی اظهار داشت: پرداخت تسهیلات این صندوق با کارمزد چهار درصد و با هدف ایجاد اشتغال پایدار در بخش‌های خوداشتغالی، کارآفرینی و کارفرمایی انجام می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.