کد خبر : 25652
دیدگاه‌ها برای هشت هزار اصله نهال در سبزوار توزیع شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 - 9:04
-

هشت هزار اصله نهال در سبزوار توزیع شد

ایرنا همزمان با هفته منابع طبیعی وآبخیزداری و با شعار «نهالکاری همگانی برای ایرانی سرسبز» هشت هزار اصله نهال در سبزوار توزیع شد. رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سبزوار با بیان این مطلب گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری این نهال‌ها که از گونه‌های مختلف جنگلی است بین مناطق شهرداری، شرکت شهرک‌های

ایرنا

همزمان با هفته منابع طبیعی وآبخیزداری و با شعار «نهالکاری همگانی برای ایرانی سرسبز» هشت هزار اصله نهال در سبزوار توزیع شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سبزوار با بیان این مطلب گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری این نهال‌ها که از گونه‌های مختلف جنگلی است بین مناطق شهرداری، شرکت شهرک‌های صنعتی، نیروی انتظامی، دانشگاه‌ها، مدارس و تعدادی از دهیاری‌های سطح شهرستان توزیع شد.

عباسعلی کیانی فرد افزود: علاوه بر کاشت نهال در هفته منابع طبیعی وآبخیزداری، امسال طرح نهضت سبز نهال‌کاری نیز در سطح ۳۸۰ هکتار از مناطق بیابانی و عرصه‌های طبیعی سبزوار اجرا شد.

وی اضافه کرد: از ۳۷۰ هزار هکتار اراضی بیابانی و کویری شهرستان سبزوار ۲۱ هزار هکتار به عنوان کانون بحرانی فرسایش بادی شناسایی شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سبزوار گفت: طی سالیان گذشته با استفاده از مشارکت مردمی در ۵۰ هزار هکتار زمین‌های بیابانی و کویری شهرستان سبزوار عملیات بیابان‌زدایی انجام شده است.

۸۰۰ هزار هکتار از وسعت یک میلیون هکتاری شهرستان سبزوار عرصۀ منابع طبیعی است و برای ۷۵۰ هزار هکتار از زمین‌های ملی در سبزوار سند مالکیت به نام دولت صادر شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.