کد خبر : 26056
دیدگاه‌ها برای هشت هزار مسافر در مبادی ورودی شهرستان خوشاب غربالگری شدند بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 فروردین 1399 - 20:46
-

هشت هزار مسافر در مبادی ورودی شهرستان خوشاب غربالگری شدند

ایرنا فرماندار خوشاب گفت: به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا، هشت هزار مسافر در مبادی ورودی این شهرستان طی یک هفته اخیر غربالگری و تب سنجی شدند. امان‌الله خدمتگزار در ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان خوشاب افزود: غربالگری مسافران با مشارکت مرکز بهداشت و درمان، هلال‌احمر، نیروی انتظامی و بسیج مردمی انجام می‌شود. وی ادامه داد:

ایرنا

فرماندار خوشاب گفت: به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا، هشت هزار مسافر در مبادی ورودی این شهرستان طی یک هفته اخیر غربالگری و تب سنجی شدند.

امان‌الله خدمتگزار در ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان خوشاب افزود: غربالگری مسافران با مشارکت مرکز بهداشت و درمان، هلال‌احمر، نیروی انتظامی و بسیج مردمی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: شهرستان خوشاب در مسیر جاده بین‌المللی و محور ترانزیت آسیای میانه قرار دارد ازاین‌رو سه پایگاه غربالگری مربوط به کرونا در مسیرهای ورودی این شهرستان مستقر شده‌اند.

وی گفت: در هفته اخیر شاهد افزایش تعداد مبتلایان به کرونا بودیم که باید برای قطع زنجیره انتقال این بیماری علاوه بر رعایت بهداشت فردی  قرنطینه خانگی جدی گرفته شود.

فرماندار خوشاب افزود: خیران و نیکوکاران این شهرستان نیز برای کمک به بخش درمان و سلامت و تولید ماسک و تأمین بسته‌های بهداشتی باید پای کار بیایند.

وی ادامه داد: واحدهای صنفی غیرضروری خوشاب که از مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا این شهرستان مبنی بر تعطیلی موقت تخطی نمایند با دستور دادستانی  پلمب می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.