کد خبر : 24196
دیدگاه‌ها برای هشت هزار نفر برگزاری انتخابات در سبزوار را برعهده دارند بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 9 آذر 1398 - 23:33
-

هشت هزار نفر برگزاری انتخابات در سبزوار را برعهده دارند

ایرنا فرماندار ویژه سبزوار گفت: هشت هزار نفر از عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت و امنیت برگزاری انتخابات مجلس یازدهم و میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه سبزوار را بر عهده دارند. احمد برادران شنبه‌شب در نشست شورای اداری این شهرستان افزود: حوزه انتخابیه سبزوار شامل شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن است

ایرنا

فرماندار ویژه سبزوار گفت: هشت هزار نفر از عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت و امنیت برگزاری انتخابات مجلس یازدهم و میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه سبزوار را بر عهده دارند.

احمد برادران شنبه‌شب در نشست شورای اداری این شهرستان افزود: حوزه انتخابیه سبزوار شامل شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن است که حدود ۴۰۰ شعبه اخذ رأی برای آن پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های آموزشی برای عوامل اجرایی انتخابات پیش‌بینی شده است ادامه داد: موظف هستیم قانون انتخابات را رعایت کنیم و بر حسن اجرای آن نظارت نماییم.

وی گفت: دشمن برای عدم مشارکت مردم در عرصه انتخابات برنامه‌ریزی دارد لذا همه آنانی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند باید زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم فراهم کنند.

برادران با بیان اینکه اصلاح قیمت بنزین تصمیم حاکمیت نظام و مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی بود افزود: این‌طور نبود که موضوع افزایش قیمت بنزین یک‌باره انجام شود.

وی اظهار داشت: تشویق مردم به ثبت‌نام و پیگیری دریافت کارت سوخت از ماه‌های گذشته از سوی دولت و وزارت نفت و محدودیت سوخت‌گیری در یک مرحله بیانگر اجرای سهمیه‌بندی و اصلاح قیمت بنزین بوده است.

وی گفت: در موضوع سهمیه‌بندی و اصلاح قیمت بنزین دشمن در پی ایجاد آشوب و ناامنی بود که درایت مقام معظم رهبری و بصیرت مردم مانع شکل‌گیری بحران در کشور شد.  

وی همچنین با اشاره به آمار اشتغال افزود: تاکنون تحقق اشتغال در این شهرستان به ۱۰۸ درصد تعهد رسیده است که تا پایان امسال از ۱۳۰ درصد تعهد نیز بیشتر خواهد شد.

برادران ادامه داد: امسال ایجاد سه هزار و ۳۲۸ فرصت شغلی از سوی دستگاه‌های دولتی برای این شهرستان هدف‌گذاری شده بود که تاکنون سه هزار و ۴۸۲ اشتغال در این شهرستان ایجاد شده که یک هزار و ۶۳۵ فرصت شغلی در سامانه رصد  ثبت شد و یک هزار و ۸۴۷ اشتغال در نهادهای راه و شهرسازی و بنیاد مسکن ایجاد شده است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به روز مجلس و گرامیداشت آیت‌الله شهید مدرس گفت: در مجلس دهم تاکنون ۱۴۰ طرح و لایحه به تصویب رسیده است.

رمضانعلی سبحانی فر افزود: رسیدگی به قانون تجارت که سه هزار و ۲۰۰ ماده داشت در این مجلس شروع شد و به یک هزار و ۳۰۰ ماده کاهش یافته و در مجلس در حال تصویب است.

وی ادامه داد: همچنین قانون مالیات بر ارزش افزوده که برای بخشی از اقتصاد مشکلاتی ایجاد کرده مورد بازنگری قرار گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.