کد خبر : 9593
دیدگاه‌ها برای هفته دولت فرصتی برای بازخوانی خدمات ارزشمند نظام جمهوری اسلامی است بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 شهریور 1394 - 16:54
-

هفته دولت فرصتی برای بازخوانی خدمات ارزشمند نظام جمهوری اسلامی است

سبزواریان: معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت : هفته دولت فرصت مغتنمی برای نشان دادن کارایی نظام اسلامی و بازخوانی خدمات ارزشمند آن است. احمد برادران در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد : هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی است. معاون استاندار خراسان رضوی

baradaran01سبزواریان: معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت : هفته دولت فرصت مغتنمی برای نشان دادن کارایی نظام اسلامی و بازخوانی خدمات ارزشمند آن است.

احمد برادران در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد : هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی است.

معاون استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه دولت برخاسته از اراده ملت است، ادامه داد : کشور متعلق به همه مردم است و تک تک افراد سهم مهمی در توسعه دارند.

وی بر لزوم اطلاع رسانی دقیق و شفاف از خدمات دولت در این هفته تاکید و اظهار داشت: همه مسوولان در بخش های آموزشی، فرهنگی، ورزشی، خدماتی و غیره باید اقدامات دستگاه های خود را به اطلاع مردم برسانند.

وی با اشاره به برنامه های هفته دولت در سبزوار گفت : ۷۷ پروژه عمرانی ، کشاورزی و خدماتی طی این هفته با اعتباری بالغ بر ۵۶۰ میلیارد ریال در این شهرستان بهره برداری می شود.

وی اظهار داشت : علاوه بر این پروژه ها ۱۶ پروژه دیگر در شهرستان سبزوار کلنگ زنی می شود.

وی همچنین به افتتاح اورژانس هوایی در این شهرستان در هفته دولت اشاره کرد و گفت : افتتاح اورژانس هوایی در سبزوار یکی از آرزوهای دیرینه مردم منطقه است.

وی همچنین با بیان اینکه در یکی دو سال اخیر کارهای عظیمی در بحث پروژه ها در سبزوار انجام شده، گفت : در سال گذشته ۱۵۵ میلیارد ریال برای پروژه راه آهن سبزوار اختصاص یافت که رقم بسیار خوبی است.

فرماندار سبزوار اظهار داشت : امیدواریم که زیرسازی راه آهن این شهرستان تا پایان امسال به اتمام برسد.

وی به بخشی از پروژه آزاد راه حرم تا حرم نیز در این شهرستان اشاره و گفت: این پروژه به مدت چندین سال تعطیل شده بود که چندی پیش با سفر وزیر راه و شهرسازی به سبزوار احیا شد.

فرماندار سبزوار همچنین با اشاره به پروژه منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان نیز گفت : با پیگیری هایی که انجام شد عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی با یکهزار و ۲۰۰ هکتار در ورودی زعفرانیه در آینده آغاز می شود.

وی همچنین با اشاره به حوزه بازآفرینی و حاشیه نشینی در سبزوار گفت : با شناسایی محلات هدف ۱۰۹ برنامه اقدام برای این محلات تعریف کردیم.

وی اظهار داشت : دولت یازدهم از دخالت کالبدی در حاشیه نشینی به مشارکت اجتماعی تغییر یافت که بر این اساس همایش ملی در سبزوار برگزار شد و این شهرستان به عنوان پایلوت کشوری در این حوزه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.