کد خبر : 9251
دیدگاه‌ها برای هفته دولت فرصت بیان دستاوردهای نظام است بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مرداد 1394 - 17:47
-

هفته دولت فرصت بیان دستاوردهای نظام است

سبزواریان: فرماندار ویژه سبزوار گفت: هفته دولت فرصتی مغتنم برای بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است. احمد برادران روز یکشنبه در نشست هماهنگی ستاد هفته دولت در سبزوار افزود: هفته دولت به عنوان فرصتی در اختیار دستگاههای اجرایی است تا عملکرد و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را برای مردم و نسل جدید بازگو کنند. وی

baradaran01سبزواریان: فرماندار ویژه سبزوار گفت: هفته دولت فرصتی مغتنم برای بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.

احمد برادران روز یکشنبه در نشست هماهنگی ستاد هفته دولت در سبزوار افزود: هفته دولت به عنوان فرصتی در اختیار دستگاههای اجرایی است تا عملکرد و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را برای مردم و نسل جدید بازگو کنند.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی در همه بخشها رکوردار ارائه خدمت و امروزه با توجه به خدمات گسترده دولت جنس مطالبات مردم نیز ارتقا یافته است.

فرماندار سبزوار به خدمات دولت تدبیر و امید اشاره و بیان کرد: دولت در عرصه خدمات رسانی در بخشهای مختلف و تحقق مطالبات مردمی توفیقات زیادی کسب کرده و از جمله در مهار تورم و رشد اقتصادی توفیقات خوبی داشته است.

وی با اشاره به توفیق در مذاکرات هسته ای گفت: دولت با کارآمدی و تدبیر توانست یکی از مهمترین مطالبات مردمی را محقق نموده و اقتدار و حقانیت نظام جمهوری اسلامی را اثبات نماید لذا بیش از ۹۰ درصد مردم از نتایج مذاکرات هسته ای ابراز مسرت کرده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.