کد خبر : 22066
دیدگاه‌ها برای هفت طرح عمرانی در جوین و خوشاب به ثمر نشست بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 شهریور 1398 - 19:49
-

هفت طرح عمرانی در جوین و خوشاب به ثمر نشست

ایرنا هم‌زمان با دومین روز هفته دولت، هفت طرح عمرانی، آموزشی، خدماتی و کشاورزی با هزینه ۲۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در شهرستان‌های جوین و خوشاب در غرب خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید. فرماندار جوین در حاشیه بهره‌برداری از این طرح‌ها گفت: طرح آبیاری تحت‌فشار در اراضی کشاورزی این شهرستان بااعتبار یک میلیارد و ۸۰۰

ایرنا

هم‌زمان با دومین روز هفته دولت، هفت طرح عمرانی، آموزشی، خدماتی و کشاورزی با هزینه ۲۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در شهرستان‌های جوین و خوشاب در غرب خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.

فرماندار جوین در حاشیه بهره‌برداری از این طرح‌ها گفت: طرح آبیاری تحت‌فشار در اراضی کشاورزی این شهرستان بااعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

حسین جمشیدی افزود: همچنین طرح بهینه‌سازی و آسفالت معابر روستای زورآباد بااعتبار هشت میلیارد ریال و طرح افزایش دو کلاس به دبستان هاجر روستای رازی جوین بااعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرا شد.

فرماندار خوشاب نیز گفت: هم‌زمان با دومین روز هفته دولت سه طرح آبیاری کم‌فشار در سطح ۱۶۲ هکتار اراضی کشاورزی این شهرستان بااعتبار ۱۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

حسن ابارشی افزود: مرحله سوم طرح آب‌رسانی روستای رباط جز شهرستان خوشاب هم بااعتبار هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.