کد خبر : 16488
دیدگاه‌ها برای هفت موکب از سوی سبزوار، جوین، جغتای و داورزن در کربلا برپا شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 - 13:00
-

هفت موکب از سوی سبزوار، جوین، جغتای و داورزن در کربلا برپا شد

رئیس ستاد سبزوار در بازسازی عتبات عالیات گفت: مردم شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای و داورزن هفت موکب برای خدمات رسانی و پذیرایی از زائران اربعین حسینی در کربلای معلا برپا کردند. علی اکبر دلبری افزود: پنج موکب در شهر کربلا، یک موکب در مسیر نجف به کربلا و موکب دیگر در مرز مهران بعد از

رئیس ستاد سبزوار در بازسازی عتبات عالیات گفت: مردم شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای و داورزن هفت موکب برای خدمات رسانی و پذیرایی از زائران اربعین حسینی در کربلای معلا برپا کردند.

علی اکبر دلبری افزود: پنج موکب در شهر کربلا، یک موکب در مسیر نجف به کربلا و موکب دیگر در مرز مهران بعد از ورود به خاک عراق به منظور پذیرایی زائران اربعین حسینی مورد استفاده قرار می گیرند.
وی اظهار داشت: در این موکبها ۴۶۰ هزار زائر در مدت ۱۰ روز پذیرایی می شوند چنانکه روزانه به ۴۶ هزار نفر از زائران حسینی خدماتی شامل اسکان، خدمات درمانی، صبحانه، نهار و شام عرضه می شود.
او گفت: ۱۹ دستگاه کامیون حاوی اقلام مورد نیاز زائران اربعین حسینی شامل، چادر، فرش، زیرانداز، پتو، کپسول گاز، لوازم آشپزخانه، آب معدنی، نان، برنج، شکر، گوشت، ظروف یکبار مصرف و حبوبات به ارزش ۱۲ میلیارد ریال از شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای و داورزن به کربلا ارسال شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.