کد خبر : 17719
دیدگاه‌ها برای هفت میلیارد ریال اعتبار طرحهای آبخیزداری خوشاب جذب شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آذر 1397 - 10:54
-

هفت میلیارد ریال اعتبار طرحهای آبخیزداری خوشاب جذب شد

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خوشاب افزود: از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی هفت میلیارد ریال برای اجرای طرحهای آبخیزداری و منابع طبیعی در این شهرستان جذب شد. هادی آزاد روح افزود: با این اعتبار هشت طرح شامل احداث بندخاکی، بند سنگ ملات، مرتع کاری، طرح کاداستر و کمربند حفاظتی در دست اجرا قرار

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خوشاب افزود: از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی هفت میلیارد ریال برای اجرای طرحهای آبخیزداری و منابع طبیعی در این شهرستان جذب شد.

هادی آزاد روح افزود: با این اعتبار هشت طرح شامل احداث بندخاکی، بند سنگ ملات، مرتع کاری، طرح کاداستر و کمربند حفاظتی در دست اجرا قرار گرفته اند.
وی گفت: در این چارچوب ساخت بندخاکی و سرریز ملاتی روستای بلقان آباد به مساحت ۸۵۰ هکتار و بندخاکی رودسراب در مساحت هشت هزار هکتار اجرا شده اند.
سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خوشاب افزود: همچنین طرح کپه کاری و مرتع کاری در سطح ۲۳۵ هکتار از عرصه های منابع طبیعی این شهرستان با هدف غنی سازی پوشش گیاهی مراتع با کشت گونه های گیاهی مختلف انجام شده است.
وی ادامه داد: جهت حفاظت از عرصه های منابع طبیعی همچنین اجرای طرح کاداستر و کمربند حفاظتی از دیگر طرحهای در دست پیگیری است.
او گفت: کاهش هدر رفت آب حاصل از بارندگی، جلوگیری از فرسایش خاک و کمک به تغذیه سفره‌ های آب زیرزمینی برخی از آثار مثبت اجرای عملیات بیولوژیکی بیومکانیکی در عرصه های ملی و طبیعی است.
مساحت منابع طبیعی خوشاب ۹۵ هزار هکتار است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.