کد خبر : 18667
دیدگاه‌ها برای همایش آموزشی مدیریت بحران در سبزوار آغاز شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 بهمن 1397 - 11:58
-

همایش آموزشی مدیریت بحران در سبزوار آغاز شد

ایرنا همایش آموزشی مدیریت بحران روز یکشنبه با حضور مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در سبزوار آغاز شد. دبیر همایش و مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی سبزوار گفت: محورهای همایش آموزشی مدیریت بحران در بخشهای بهداشت و درمان، سلامت و درمان، اسکان و تغذیه اضطراری، امداد و نجات، امنیت و پشتیبانی

ایرنا
همایش آموزشی مدیریت بحران روز یکشنبه با حضور مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در سبزوار آغاز شد.

دبیر همایش و مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی سبزوار گفت: محورهای همایش آموزشی مدیریت بحران در بخشهای بهداشت و درمان، سلامت و درمان، اسکان و تغذیه اضطراری، امداد و نجات، امنیت و پشتیبانی است.
علی شریفان افزود: بالا بردن هماهنگی سازمانها و استفاده از توانمندی شهرستانهای مجاور هنگام بحران برای کمک رسانی به یکدیگر برخی از اهداف این همایش آموزشی است.
وی ادامه داد: برگزاری کارگاههای تخصصی، انجام کارهای عملیاتی و همچنین سناریو برای مقابله با حوادث فرضی نیز در چارچوب این همایش در نظر گرفته شده اند. 
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی سبزوار گفت: زلزله، سیلاب، آبگرفتگی، طوفان، خشکسالی، حوادث ترافیکی با آمار مصدومان بالا، نشست زمین و ریزش قنات از مهمترین بحرانهای محتمل در این شهرستان هستند. 
وی افزود: همایش آموزشی مدیریت بحران با همکاری فرمانداری سبزوار به مدت دو روز با حضور مسئولان و کارمندان نهادهای مرتبط از جمله اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی، آب و فاضلاب و دیگر نهادهای مرتبط از شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن ادامه دارد. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.