کد خبر : 11395
دیدگاه‌ها برای همایش بزرگداشت دکتر علی شریعتی در سبزوار برگزار می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 آذر 1394 - 22:03
-

همایش بزرگداشت دکتر علی شریعتی در سبزوار برگزار می شود

سبزواریان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تلاش می شود تا همایش بزرگداشت دکتر علی شریعتی در سال ۹۶ با همکاری دانشکده ادبیات دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه حکیم سبزواری در شهرستان سبزوار برگزار شود. به گزارش ایرنا ،علی جنتی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه های کنگره بین المللی سربداران در سبزوار افزود:

media-expo-2nd-01-20سبزواریان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تلاش می شود تا همایش بزرگداشت دکتر علی شریعتی در سال ۹۶ با همکاری دانشکده ادبیات دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه حکیم سبزواری در شهرستان سبزوار برگزار شود.

به گزارش ایرنا ،علی جنتی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه های کنگره بین المللی سربداران در سبزوار افزود: با برگزاری این همایش کتابهای دکتر شریعتی به چاپ مجدد می رسد و کتاب های ترجمه شده وی نیز در نمایشگاه های مختلف در سطح ملی و بین المللی عرضه خواهد شد.

رییس دانشگاه حکیم سبزواری نیز در این بازدید گفت: همایش بزرگداشت علی شریعتی در سال ۹۶ به صورت یک همایش علمی و فرهنگی برگزار خواهد شد.

دکتر جواد حدادنیا افزود: پیگیر خواهیم بود تا همایش بزرگداشت دکتر شریعتی به شناخته شدن بهتر ابعاد فکری این معلم بزرگ منجر شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.