کد خبر : 30500
دیدگاه‌ها برای همایش ملی “جبر خطی” در دانشگاه حکیم سبزواری گشایش یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 بهمن 1400 - 13:29
-

همایش ملی “جبر خطی” در دانشگاه حکیم سبزواری گشایش یافت

یازدهمین همایش ملی “جبر خطی و کاربردهای آن” روز پنجشنبه به صورت مجازی به میزبانی دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد. دبیر همایش ملی جبر خطی و  عضو هیئت علمی گروه ریاضی محض دانشگاه حکیم سبزواری گفت: محورهای این همایش دو روزه جبر خطی و آنالیز ماتریسی، جبر خطی عددی، کاربردهای

یازدهمین همایش ملی “جبر خطی و کاربردهای آن” روز پنجشنبه به صورت مجازی به میزبانی دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد.

دبیر همایش ملی جبر خطی و  عضو هیئت علمی گروه ریاضی محض دانشگاه حکیم سبزواری گفت: محورهای این همایش دو روزه جبر خطی و آنالیز ماتریسی، جبر خطی عددی، کاربردهای جبر خطی در داده‌کاوی و یادگیری ماشین، جبر خطی در علوم مهندسی و بهینه‌سازی، جبر خطی و آمار، جبر خطی و ریاضیات مالی و جبر خطی و موجک‌ها است.

دکتر قدیر صادقی افزود: پس از اعلام فراخوان ۸۰ مقاله به دبیرخانه یازدهمین همایش جبر و کاربردهای آن ارسال شد که پس از داوری دقیق اعضای هیئت علمی، ۵۳ مقاله برای ارائه شفاهی و پنج مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شد.

 وی اظهار داشت: در این همایش علمی جبر خطی و کاربردهای آن، علاوه بر ارائه هشت سخنرانی عمومی، دو کارگاه آموزشی نیز در حال برگزاری است.

دکتر صادقی افزود: در پایان این رویداد علمی، که امروز و فردا برگزار می‌شود، از شماری از استادان پیشگام و تاثیرگذار در زمینه جبر خطی و  برگزیدگان یازدهمین همایش بین‌المللی جبر خطی و کاربردهای آن قدردانی می‌شود.

دانشگاه حکیم سبزواری از ۲۲ دانشگاه محور در ایران است که با حدود ۹ هزار دانشجو دارای ۳۳ گروه آموزشی، ۱۳۹ کد رشته‌ تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکتری و ۱۰ دانشکده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.