کد خبر : 7919
دیدگاه‌ها برای همزمان با جابجایی لوله های نفت، مشاور ترافیکی آغاز بکار کرد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 - 21:20
-

همزمان با جابجایی لوله های نفت، مشاور ترافیکی آغاز بکار کرد

tسبزواریان: معاون فنی و شهرسازی شهرداری سبزوار از آغاز بکار مشاور ترافیکی خیابان شهید باهنر( ۴۰ متری دوم) این شهر همزمان با تغییر و جابجایی لوله های نفت، خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، جعفر صائمی نسب گفت: طی ۱۰ سال گذشته شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمال شرق در

enteqal-lole-naft01tسبزواریان: معاون فنی و شهرسازی شهرداری سبزوار از آغاز بکار مشاور ترافیکی خیابان شهید باهنر( ۴۰ متری دوم) این شهر همزمان با تغییر و جابجایی لوله های نفت، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، جعفر صائمی نسب گفت: طی ۱۰ سال گذشته شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمال شرق در تلاش بود نسبت به بهسازی لوله های تاسیساتی اقدام کند که با هماهنگی های ۳ سال گذشته توسط فرمانداری، شورا و شهرداری توافقی مبنی برای اجرای دو بانده شدن خیابان باهنر جهت کاهش تصادفات این منطقه صورت گرفت.

وی با بیان اینکه بر اساس این توافق قرار شد همزمان با اجرای خط، آیلندی جهت جدا کردن مسیرهای رفت و برگشت در شمال و جنوب صورت بگیرد، افزود: هم اکنون این مهم محقق شده و ۲۸۰۰ تا ۳ کیلومتر تغییر و جابجایی خطوط در دستور کار شرکت فراورده های نفتی قرار گرفته است.

صائمی نسب اظهار داشت: خیابان شهید باهنر در منطقه ۴۰ متری دوم با اجرای این طرح دو باند ۹ متر سواره رفت و برگشت خواهد شد.

وی در پاسخ به پرسشی که چه مسیرهایی در طول این خیابان تحت تاثیر این جابجایی قرار خواهند گرفت، تصریح کرد: طول مسیر از تلمبه خانه آغاز ، بلوار امام رضا(ع) را قطع و در محل جایگاه نماز جمعه خط ممتد داریم، بلوار شهید باهنر که یک قسمت ۲۱ تا ۲۳ در قسمت غرب آن خاکی است، میدان شهدا، تقاطع ایزی و تقاطع سجاد در محل شمال خیابان شهید باهنر که محل ذخیره مخازن نفت است تحت تاثیر این جابجایی ها قرار می گیرند.

معاون فنی و شهرسازی شهرداری سبزوار با بیان اینکه همزمان با کار تغییر و جابجایی لوله ها مشاور ترافیکی طرح نیز بکار گرفته شده است، افزود: مشاور در حال طراحی مفاصل ترافیکی طرح است تا بلافاصله پس از پروسه زمانی ۴ ماهه که شرکت خطوط لوله قول داده کار عمرانی توسط شهرداری آغاز شود.

یکی از پیمانکاران این طرح نیز با بیان اینکه مسیر انتقال و جابجایی لوله های نفت سبزوار ۲ هزار و ۵۴۰ متر در ۳ لاین خواهد بود، افزود: سه لاین نفت سفید، بنزین و گازوئیل در این مسیر قرار می گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.