کد خبر : 23844
دیدگاه‌ها برای همه چاه‌های آب کشاورزی سبزوار به شمارشگر هوشمند مجهز شد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 - 15:00
-

همه چاه‌های آب کشاورزی سبزوار به شمارشگر هوشمند مجهز شد

ایرنا فرماندار سبزوار گفت: همه چاه‌های آب کشاورزی این شهرستان با اقدامات امور آب منطقه‌ای و همکاری جهاد کشاورزی و کشاورزان سبزوار به شمارشگر هوشمند مجهز شد.  احمد برادران در همایش مدیریت بحران شهرستان سبزوار افزود: با اجرای طرح هوشمندسازی چاه‌های آب کشاورزی حدود ۲۰ درصد در برداشت منابع آب‌های زیرزمینی این شهرستان صرفه‌جویی شده

ایرنا

فرماندار سبزوار گفت: همه چاه‌های آب کشاورزی این شهرستان با اقدامات امور آب منطقه‌ای و همکاری جهاد کشاورزی و کشاورزان سبزوار به شمارشگر هوشمند مجهز شد. 

احمد برادران در همایش مدیریت بحران شهرستان سبزوار افزود: با اجرای طرح هوشمندسازی چاه‌های آب کشاورزی حدود ۲۰ درصد در برداشت منابع آب‌های زیرزمینی این شهرستان صرفه‌جویی شده است.

وی اضافه کرد: سال‌های گذشته باوجود خشک‌سالی‌های پیاپی شاهد برداشت بی‌رویه منابع آب‌های زیرزمینی در بخش کشاورزی بودیم که با اجرای طرح هوشمندسازی مصرف آب این بخش مدیریت شده است.

فرماندار سبزوار گفت: طرح هوشمندسازی چاه‌های آب کشاورزی اقدامی در راستای اقتصاد مقاومتی است که با مدیریت درست منابع آب زیرزمینی از اُفت آب‌ها جلوگیری می‌کند.

برادران افزود: با تجهیز چاه‌های کشاورزی، شمارشگرهای هوشمند میزان برداشت آب را کنترل می‌کنند و تعادل بخشی در منابع آبی صورت می‌گیرد.

هم‌اینک هزار و ۶۳۵ حلقه چاه برقی کشاورزی در منطقه امور آب سبزوار وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.