کد خبر : 2482
دیدگاه‌ها برای هنرستان تربیت بدنی شهید چمران سبزوار افتتاح خواهد شد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 15:20
-

هنرستان تربیت بدنی شهید چمران سبزوار افتتاح خواهد شد

سبزواریان.کام: همزمان با حضور کاروان دولت تدبیر و امید در خراسان رضوی؛ هنرستان ۱۲کلاسه ی شهید چمران سبزوار افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید. به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ این مجموعه ی ورزشی در زیر بنایی بالغ بر ۲هزار و ۴۲۵ متر مربع به بهره برداری خواهد رسید. مسؤول روابط

سبزواریان.کام: همزمان با حضور کاروان دولت تدبیر و امید در خراسان رضوی؛ هنرستان ۱۲کلاسه ی شهید چمران سبزوار افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ این مجموعه ی ورزشی در زیر بنایی بالغ بر ۲هزار و ۴۲۵ متر مربع به بهره برداری خواهد رسید.

مسؤول روابط عمومی و اطلاع رسانی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار با بیان این مطلب ادامه داد: این هنرستان؛ با کاربری آموزشی و در زیر بنای یک هزار و ۶۵۰ مترمربع و در ۳ طبقه با ۱۲کلاس احداث شده است.

روح اله مهری ادامه داد: سالن ورزشی این مجموعه با بنایی بالغ بر ۶۴۰ متر مربع در کنار این هنرستان نیز به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: احداث این مجموعه ورزشی با ظرفیت ۴۰۰دانش آموز در سال ۸۸ آغازشد.

وی تصریح کرد: ساختمان سرایداری و سرویس بهداشتی این مجموعه نیزبه ترتیب  با بنای ۹۰ و ۴۵متر مربع نیز به بهره برداری خواهد رسید.

روح اله مهری تصریح کرد: اعتبار اختصاصی این مجوعه ۹ میلیارد ریال بوده که تاکنون ۸ میلیارد ریال آن اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: مساحت محوطه ی این مجموعه ی ورزشی ۸ هزار متر مربع بوده که با اختصاص در اعتبارات آینده زیر سازی و آسفالت خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.