کد خبر : 25394
دیدگاه‌ها برای هنرمند سبزواری مقام دوم جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را کسب کرد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 بهمن 1398 - 12:29
-

هنرمند سبزواری مقام دوم جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را کسب کرد

ایرنا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گفت: ایمان ارضی هنرمند گرافیست سبزواری در بخش اقلام تبلیغاتی نمایش «شاه کشی» در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر موفق به کسب رتبه دوم شد. رضا شجاع روز دوشنبه با بیان این مطلب افزود: عوامل حوزه تبلیغات تئاتر در سراسر کشور سالانه پوسترها و آثار تبلیغاتی خود را

ایرنا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گفت: ایمان ارضی هنرمند گرافیست سبزواری در بخش اقلام تبلیغاتی نمایش «شاه کشی» در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر موفق به کسب رتبه دوم شد.

رضا شجاع روز دوشنبه با بیان این مطلب افزود: عوامل حوزه تبلیغات تئاتر در سراسر کشور سالانه پوسترها و آثار تبلیغاتی خود را به بخش مسابقه اقلام تبلیغاتی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ارسال می‌کنند و «ایمان ارضی» نیز آثار خود را به این بخش ارسال کرده بود.

وی ادامه داد: آثار ۱۲ هنرمند در بخش مسابقه و نمایشگاه اقلام تبلیغاتی تئاتر  انتخاب شده بود که در این بین ایمان ارضی موفق به کسب رتبه دوم جشنواره شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گفت: تئاتر «شاه کشی» به کارگردانی «محمد اکبری» از ابتدای آبان ماه به مدت ۳۰ روز در سالن «امیرشاهی» مجتمع فرهنگی – هنری سبزوار به روی صحنه رفت که کار تبلیغاتی این تئاتر نیز توسط ایمان ارضی در این سالن به نمایش درآمد و همین بسته تبلیغاتی به بخش مسابقه جشنواره تئاتر فجر راه یافته است.  

سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با معرفی افراد برتر بهمن‌ماه امسال برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.