کد خبر : 3074
دیدگاه‌ها برای هیأت مدیره جدید انجمن نمایش سبزوار انتخاب شدند بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مهر 1393 - 19:32
-

هیأت مدیره جدید انجمن نمایش سبزوار انتخاب شدند

سبزواریان.کام: هیأت مدیره جدید انجمن نمایش سبزوار با برگزاری انتخاباتی با حضور اکثر اعضای مجمع عمومی شهرستان و شماری از پیشکسوتان و چهره های برجسته هنر تئاتر دیار سربداران تعیین شد. به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، در این انتخابات که بعد از ظهر شنبه ۱۲ مهرماه جاری در محل مجتمع فرهنگی و هنری ابوالفضل بیهقی

anjoman-namayeshسبزواریان.کام: هیأت مدیره جدید انجمن نمایش سبزوار با برگزاری انتخاباتی با حضور اکثر اعضای مجمع عمومی شهرستان و شماری از پیشکسوتان و چهره های برجسته هنر تئاتر دیار سربداران تعیین شد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، در این انتخابات که بعد از ظهر شنبه ۱۲ مهرماه جاری در محل مجتمع فرهنگی و هنری ابوالفضل بیهقی سبزوار برگزار شد، با حضور حدود دو سوم اعضا آقایان و خانم ها محسن توکل با ۴۵ رأی، مصطفی حمیدی فر با ۴۱ رأی، محمدحسین غایبی با ۳۴ رأی، نگین سهرابی با ۳۱ رأی و علی بروجردی با ۲۹ رأی به عنوان هیأت مدیره جدید انجمن نمایش سبزوار از سوی اعضای برگزیده شدند.

همچنین طبق همین انتخابات آقایان محمد دارینی با ۲۸ رأی و محمد اکبری با ۲۰ رأی به عنوان دو عضو علی البدل انجمن نمایش شهرستان در دور جدید معرفی شدند.

علاوه بر هنرمندان نامبرده، آقایان و خانم ها ایمان ارضی، امیر بلوکی، سید محسن جعفری، غلامرضا خسروجردی، مهدی عباسی، سید حسین فدایی و لیلا فیروزی از دیگر نامزدهای این انتخابات بودند.

بر مبنای همین گزارش، در جلسه انتخابات هیأت مدیره انجمن نمایش سبزوار اعلام شد، همه ۱۴ کاندیدا با ارائه برنامه و با آگاهی و میل شخصی خود به این رقابت وارد شده اند، در حالی که در دوره های گذشته به دلیل عدم استقبال هنرمندان به ناچار از بعضی فعالان تئاتر سبزوار خواهش می شد که برای ورود به هیأت مدیره انجمن و پذیرش مسئولیت در این زمینه داوطلب شوند. اما در این دوره حدود ۱۵ نامزد که البته یک نفر از آنان در آخرین لحظات انصراف داده است، به صورت داوطلبانه از شرکت در این انتخابات استقبال کردند.

مدیرعامل کانون هنرمندان سبزوار در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار اسرارنامه روند برگزاری انتخابات را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: برای برگزاری موفق و تضمین سلامت این انتخابات از چند هفته قبل برنامه ریزی های دقیق و اقدامات مختلفی صورت گرفته است.

امیراستیری توضیح داد: ابتدا شرایط افردی که به عنوان عضو انجمن می توانستند در رأی گیری شرکت کنند، با ملاک هایی که در آیین نامه انتخابات وجود داشت، بررسی شد که سرانجام عضویت حدود ۹۰ نفر احراز گردید و در مرحله بعدی از بین این ۹۰ نفر عضو اصلی، تعدادی از افراد اعلام نامزدی کرده و برنامه های خود را اعلام کردند.

وی تصریح کرد به همه اعضا زمان و مکان رأی گیری اعلام شده بود و از آنجایی که بیش از ۶۰ نفر یعنی دو سوم اعضا در مراسم رأی گیری حضور پیدا کردند، انتخابات رسمیت یافت و با نظم و دقت کافی برگزار شد.

گفتنی است حضور هنرمند پیشکسوت حسین صفی آبادی که از بنیان گزاران تئاتر سبزوار در سال های قبل از انقلاب بوده است در انتخابات بعد از ظهر شنبه انجمن نمایش شهرستان با جود کهولت سن ایشان یکی از نقاط عطف این مراسم بود که با استقبال اعضای حاضر همراه شد.

حضور دیگر چهره های مطرح و پیشکسوت تئاتر سبزوار آقایان هوشنگ خسرومهر، منوچهر رسولی، حسین شمس آبادی، سیدحسین فدایی ، رضا عبادی، محسن فرمانبر و … نیز موجب اعتباربخشی بیشتر به انتخابات مذکور شد.

استاد شرافت زهراشیرازی مدرعامل های سابق کانون هنرمندان سبزوار و از چهره های شناخته شده فرهنگی و هنری شهرستان نیز در این جلسه حضور داشت.

لازم به توضیح است، آقایان محسن فرمانبر یکی از هنرمندان شاخص تئاتر سبزوار که مربی بسیاری از بازیگران تئاتر امروز شهرستان است، سیدنورالله رضوی بازیگر و کارگردان سابق تئاتر و رئیس پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار و از چهره های معتمد فرهنگی و هنری شهرستان، سیما بهادران از کارمندان با سابقه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و امیراستیری مدیرعامل کانون هنرمندان سبزوار افراد ناظر بر انتخابات و شمارش کنندگان آراء مأخوذه بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.