کد خبر : 25101
دیدگاه‌ها برای هیچ دانش‌آموز عشایری بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی وجود ندارد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 بهمن 1398 - 15:19
-

هیچ دانش‌آموز عشایری بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی وجود ندارد

ایرنا معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش خراسان رضوی گفت: هیچ دانش‌آموز عشایری بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی وجود ندارد و هم‌اکنون هفت هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز در ۴۷ منطقه عشایری استان مشغول به تحصیل هستند. ابوالحسن حقیقی در جمع دانش آموزان عشایری شهرستان خوشاب افزود: یکی از برکات انقلاب اسلامی افزایش کیفیت و عدالت آموزشی

ایرنا

معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش خراسان رضوی گفت: هیچ دانش‌آموز عشایری بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی وجود ندارد و هم‌اکنون هفت هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز در ۴۷ منطقه عشایری استان مشغول به تحصیل هستند.

ابوالحسن حقیقی در جمع دانش آموزان عشایری شهرستان خوشاب افزود: یکی از برکات انقلاب اسلامی افزایش کیفیت و عدالت آموزشی و پرورشی بود و پوشش کامل دانش آموزان عشایری نیز در همین راستا بوده است.

وی اضافه کرد: یکی از رویکردهای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش هم که مورد تأکید مقام معظم رهبری است توجه به کیفیت و عدالت آموزشی است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش خراسان رضوی گفت: در سال ۹۳ برای تحقق عدالت آموزشی، اساسنامه مدارس عشایری از سوی رئیس‌جمهوری ابلاغ شد که در آن تصریح شده است حتی هنگام کوچ عشایر، مدارس این دانش آموزان دایر باشد و خدمات آموزشی مطلوب به آن‌ها ارائه شود.

حقیقی افزود: عشایر را خانواده‌های دلیر و سلحشوری تشکیل می‌دهند که در رونق تولید گام‌های اساسی برداشته‌اند.  

۲۳ شهرستان از ۴۷ منطقه خراسان رضوی دارای مدارس عشایری هستند و دو مدرسه شبانه‌روزی عشایری نیز در استان خراسان رضوی فعالیت دارد.

یک‌میلیون و ۲۹۰ هزار دانش‌آموز در ۵۳ هزار کلاس درس و ۹ هزار مدرسه استان خراسان رضوی تحصیل می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.