کد خبر : 25504
دیدگاه‌ها برای هیچ فردی در سبزوار به کرونا مبتلا نشده است بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 2 اسفند 1398 - 16:59
-

هیچ فردی در سبزوار به کرونا مبتلا نشده است

ایرنا رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با تکذیب مشاهده بیمار کرونا در سبزوار گفت: تاکنون هیچ مورد مشکوک به کرونا در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گزارش نشده است. دکتر علیرضا مسلم با بیان این مطلب افزود: تصویری از درخواست آزمایش در بیمارستان واسعی سبزوار برای بیماری مشکوک به کرونا در فضای مجازی منتشر

ایرنا


رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با تکذیب مشاهده بیمار کرونا در سبزوار گفت: تاکنون هیچ مورد مشکوک به کرونا در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گزارش نشده است.

دکتر علیرضا مسلم با بیان این مطلب افزود: تصویری از درخواست آزمایش در بیمارستان واسعی سبزوار برای بیماری مشکوک به کرونا در فضای مجازی منتشر شده بود که به معنای مثبت بودن و یا ابتلای آن فرد به بیماری کرونا نبود.

وی تصریح کرد: اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از ابتلای به این بیماری به‌طورجدی پیگیری می‌شود و مرکز آموزشی – درمانی واسعی سبزوار برای معالجه افراد مشکوک به کرونا در شهرستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه پیش‌بینی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: بیماری کرونا، قابل‌پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلای به این بیماری جلوگیری کرد که از آن جمله است شستن مداوم دست‌ها با آب و صابون که یکی از بهترین راهکارها برای پیشگیری از ابتلای به این بیماری است.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۶ بیمارستان تخصصی، ۸۵۰ تخت مصوب، ۲۸ مرکز بهداشتی درمانی و ۵۵ داروخانه دولتی و خصوصی و با ۸۰ داروساز به ۶۰۰ هزار نفر جمعیت شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.