کد خبر : 14860
دیدگاه‌ها برای واژگونی سمند، ۴ مصدوم برجای گذاشت بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مرداد 1397 - 7:56
-

واژگونی سمند، ۴ مصدوم برجای گذاشت

ه گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “جمشید بدری” در بیان جزئیات این خبر گفت: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در محور “داورزن – سبزوار” بعد از روستای “صدخرو” بلافاصله عوامل گشت انتظامی به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند. وی با اشاره به اینکه

ه گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “جمشید بدری” در بیان جزئیات این خبر گفت: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در محور “داورزن – سبزوار” بعد از روستای “صدخرو” بلافاصله عوامل گشت انتظامی به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه یک دستگاه سمند به علت نامعلومی از جاده منحرف و واژگون شده است، تصریح کرد: در این حادثه ۳ نفر از سرنشینان به همراه راننده که همه اعضای یک خانواده بودند، به شدت مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان امداد سبزوار منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان “داورزن” عنوان کرد: کارشناس پلیس راه سبزوار علت حادثه را بی‌توجهی به جلو و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به دلیل خواب آلودگی اعلام کرده است.

سرهنگ بدری در خاتمه، گفت: آدینه‌ای دیگر با حادثه ای خونین آغاز و به پایان رسید و راننده ای بی احتیاط جان ۳ نفر از اعضای خانواده خود را به خطر انداخت که با لحظه ای درنگ و استراحتی کوتاه در زمان خستگی و خواب آلودگی، می توانست از چنین پیشامدی جلوگیری کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.