کد خبر : 21242
دیدگاه‌ها برای واژگونی سواری تیبا با یک کشته و ۳ مصدوم بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مرداد 1398 - 15:26
-

واژگونی سواری تیبا با یک کشته و ۳ مصدوم

خبرگزاری پلیس فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری تیبا با یک کشته و ۳ مصدوم در این شهرستان خبر داد. سرهنگ «حسین بیات مختاری» در تشریح این حادثه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر واژگونی یک سواری تیبا در کیلومتر ۳۵ محور سبزوار – نیشابور، بلافاصله گشت

خبرگزاری پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری تیبا با یک کشته و ۳ مصدوم در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «حسین بیات مختاری» در تشریح این حادثه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر واژگونی یک سواری تیبا در کیلومتر ۳۵ محور سبزوار – نیشابور، بلافاصله گشت راهور به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد، یک دستگاه خودرو سواری تیبا به علت نامعلومی واژگون و ۴ سرنشین آن مصدوم که توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند؛ یک تن از مصدومان به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار با اشاره به این‌که علت حادثه توسط کارشناس پلیس‌راه عدم توجه به جلو و ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی راننده تشخیص داده شد است، گفت: رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و انجام استراحت کافی، سفری ایمن برای خود و دیگران رقم بزنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.