کد خبر : 1188
دیدگاه‌ها برای ورود معاون وزیر آموزش و پرورش به سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 تیر 1393 - 19:03
-

ورود معاون وزیر آموزش و پرورش به سبزوار

سبزواریان.کام: معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، و مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان برای بازدید از چند پروژه ی آموزشی – ورزشی و کلنگ زنی چند واحد آموزشی وارد سبزوار شدند. به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ مراسم استقبال از معاون وزیر و

سبزواریان.کام: معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، و مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان برای بازدید از چند پروژه ی آموزشی – ورزشی و کلنگ زنی چند واحد آموزشی وارد سبزوار شدند.
به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ مراسم استقبال از معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، و رمضانعلی سبحانی فر؛ نماینده ی مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با حضور مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار، معاونین مدیریت آموزش و پرورش سبزوار، معاون فرماندار و جمعی از مسؤولین محلی در محل فرودگاه سبزوار برگزار شد.
بنا بر این گزارش؛ در محل سالن اجتماعات اردوگاه شهید مطهری بعد از قرائت قرآن، معاونت پشتیبانی و توسعه ی نیروی انسانی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار به ارایه ی گزارشی تصویری از کاستی های فضاهای آموزشی سبزوار پرداخت.
سپس در محل اردوگاه شهید مطهری و با حضور مسؤولان کشوری و استانی، کلنگ احداث هنرستان شبانه روزی ولی عصر با زیربنایی بالغ بر یک هزار متر مربع به زمین زده شد.
بازدید ازهنرستان فنی و حرفه ای علم و صنعت و هنرستان دکتر علی شریعتی نیز از دیگر برنامه هایی بود که در ادامه انجام گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.