کد خبر : 21315
دیدگاه‌ها برای وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مرداد 1398 - 11:22
-

وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد

ایرنا وزش باد در مناطق مختلف استان خراسان رضوی به‌ویژه در نوار شرقی و نیمه جنوبی آن روز دوشنبه شدت می‌گیرد. کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد برای روز دوشنبه در نوار شرقی و نیمه جنوبی این استان به‌ویژه در جنوب شهرستان سبزوار شدید و همراه با گردوخاک خواهد بود.  غلامرضا

ایرنا


وزش باد در مناطق مختلف استان خراسان رضوی به‌ویژه در نوار شرقی و نیمه جنوبی آن روز دوشنبه شدت می‌گیرد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد برای روز دوشنبه در نوار شرقی و نیمه جنوبی این استان به‌ویژه در جنوب شهرستان سبزوار شدید و همراه با گردوخاک خواهد بود. 

غلامرضا ضیاء شهابی افزود: با افزایش ابرناکی احتمال بارش‌های پراکنده خفیف برای عصر فردا در شمال غرب استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به نوسانات دمای هوا در خراسان رضوی طی هفته جاری اظهار داشت: بیشینه دما در مناطق مختلف این استان امروز یک درجه نسبت به دیروز افزایش یافته و فردا، دوباره یک درجه کاهش می‌یابد و از روز سه‌شنبه هفته جاری تا پایان هفته شاهد افزایش یک درجه‌ای دمای روزانه هوا در استان خواهیم بود.

وی گفت: بیشینه دمای مشهد برای امروز و فردا به ترتیب ۳۹ و ۳۸ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که از روز سه‌شنبه افزایش تدریجی داشته و تا پایان هفته به بالاتر از ۴۰ درجه می‌رسد.

ضیاء شهابی افزود: فریمان با کمینه دمای ۱۶ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۴۱ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.