کد خبر : 2476
دیدگاه‌ها برای وزیران از جمعه به شهرستان ها می روند بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 11:03
-

وزیران از جمعه به شهرستان ها می روند

سبزواریان.کام: مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: برنامه سفر وزرا به شهرستان های استان از جمعه آغاز می شود. به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، امیر پورمهدی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی با اشاره به آغاز سفرهای هیئت دولت به شهرستان ها یک روز قبل از ورود

pormahdiسبزواریان.کام: مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: برنامه سفر وزرا به شهرستان های استان از جمعه آغاز می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، امیر پورمهدی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی با اشاره به آغاز سفرهای هیئت دولت به شهرستان ها یک روز قبل از ورود رئیس جمهور به استان، اظهار داشت: بر طبق برنامه پیش بینی شده وزیر کشور به شهرستان های فریمان و تربت جام، وزیر نفت به سرخس، وزیر امور اقتصادی و دارایی به شهرستان های فیروزه و خوشاب و وزیر اطلاعات به زاوه و باخرز سفر خواهند کرد.

وی ادامه داد: وزیر دادگستری در تربت حیدریه، وزیر جهاد کشاورزی در مه ولات و بجستان، وزیر آموزش و پرورش در کاشمر، وزیر ورزش و جوانان در خلیل آباد و بردسکن، وزیر بهداشت در جوین و جغتای، وزیر نیرو در قوچان و وزیر راه و شهرسازی در رشتخوار و خواف حضور خواهند داشت.
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی از سفر معاون علمی و فناوری رییس جمهور به درگز و کلات خبر داد و اظهار داشت: همچنین معاون رییس جمهور در امور زنان به نیشابور و معاون حفاظت محیط زیست رییس جمهور به شهرستان های چناران و بینالود سفر می کنند.

پورمهدی خاطرنشان کرد: دستیار رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی از تایباد و معاون امور مجلس رییس جمهور از سبزوار بازدید می کنند.
وی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی را به ترتیب مسئول سفر به شهرستان های داورزن و گناباد عنوان کرد.
مدیر اطلاع رسانی سفر هیئت دولت در استان گفت: وزرای محترم در واقع نمایندگان رئیس جمهور محترم در رسیدگی به امور شهرستانها هستند.
گفتنی است؛ در صورت تغییر در برنامه های سفر، اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.