کد خبر : 32160
دیدگاه‌ها برای وزیری که «آسته آمد و آسته رفت»! بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 23 مهر 1401 - 19:12
-

وزیری که «آسته آمد و آسته رفت»!

هفته گذشته گذشته به شکل شگفت‌انگیزی ناگهان متوجه خبر سفر وزیر میراث فرهنگی به سبزوار شدیم، آن هم بعد از اینکه جناب وزیر در معیت دو نماینده آمده بود و رفته بود!

:diamonds:

هفته گذشته گذشته به شکل شگفت‌انگیزی ناگهان متوجه خبر سفر وزیر میراث فرهنگی به سبزوار شدیم، آن هم بعد از اینکه جناب وزیر در معیت دو نماینده آمده بود و رفته بود!

:small_blue_diamond:جالب آن‌که زمزمه این سفر از چند هفته قبل مطرح بود اما زمان و روز آن و اصل قطعی شدن خبر، در جایی منتشر نشده بود یا حداقل در منابع رسمی که با خبرنگاران دسترسی داریم، اطلاع‌رسانی نشده بود.

:small_blue_diamond:ضرغامی، به شکلی آهسته آمد و آهسته رفت که ما فکر کردیم گربه‌ای قرار بود شاخ‌شان بزند! واقعاً این همه بی‌خبری از سفر وزیر بسیار عجیب است. در نمونه‌های قبلی، کانال‌های اطلاع‌رسانی نمایندگان و بعضی مدیران مرتبط از چند هفته قبل پر می‌شد از وعده سفر! خود اداره میراث‌فرهنگی از همه جالب‌تر بود که حتی از یک نمایشگاه ساده مثلاً صنایع دستی، کلی عکس و تصویر برای رسانه‌ها ارسال می‌کرد اما این‌بار نه قبل نه بعد از سفر وزیر، محتوایی ارسال نکرد!

:small_blue_diamond:البته فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی در این بی‌خبری تأثیر داشت ولی با احتساب همین نکته هم، باز قضیه عجیب است و جای بررسی بیشتر دارد.

:small_blue_diamond:علاوه بر خبر وزیر، جالب است که مدیر میراث‌فرهنگی سبزوار نیز بدون سروصدا و خبررسانی، تغییر کرده است! این سطح از نامحرم دانستن مردم و رسانه‌ها هر ذهن آگاهی را به تأمل وامی‌دارد!

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.