کد خبر : 24983
دیدگاه‌ها برای وزیر ارتباطات: سرنگونی سهوی هواپیمای مسافربری ملت را در سوگ عظیم نشاند بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 دی 1398 - 11:30
-

وزیر ارتباطات: سرنگونی سهوی هواپیمای مسافربری ملت را در سوگ عظیم نشاند

ایرنا وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: حادثه دل‌خراش سرنگونی سهوی هواپیمای مسافربری اوکراینی که به شهادت جمعی از نخبگان عزیز کشور منجر شد ملت شریف ایران را در سوگی عظیم نشاند. محمدجواد آذریجهرمی در پیامی به مناسبت تشییع پیکر شهید «میلاد قاسمی آریان» از شهدای سبزواری سانحه هوایی افزود: این حادثه موجی از تأثر خاطر و

ایرنا

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: حادثه دل‌خراش سرنگونی سهوی هواپیمای مسافربری اوکراینی که به شهادت جمعی از نخبگان عزیز کشور منجر شد ملت شریف ایران را در سوگی عظیم نشاند.

محمدجواد آذریجهرمی در پیامی به مناسبت تشییع پیکر شهید «میلاد قاسمی آریان» از شهدای سبزواری سانحه هوایی افزود: این حادثه موجی از تأثر خاطر و تألم قلبی را به همراه آورد.

در این پیام آمده است: شهید میلاد قاسمی آریان نیز یکی از جان‌باختگان این سانحه و از همکاران تأثیرگذار و پرتلاش مجموعه شرکت ارتباطات سیار بود که امروز در میان انبوهی از اشک و اندوه او را بدرقه می‌کنیم.

این پیام می‌افزاید: هرچند امروز در نبود کالبد خاکی وی به سوگ می‌نشینیم اما یاد و خاطره اخلاق نیکو و خدمات آن جوان برومند و بااستعداد را در توسعه ارتباطات کشور هرگز از خاطر نخواهیم برد.

در بخش دیگری از پیام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آمده است: از درگاه خداوند متعال برای این شهید عزیز جایگاهی رفیع و برای خانواده داغدار و دوستان آن عزیز سفر کرده شکیبایی آرزومندم، باشد که روح آن شهید عزیز قرین رحمت و نعمت پروردگار گردد.

میلاد قاسمی دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه شریف و دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه گوئلف کشور کانادا بود. کسب مدال طلای المپیاد ریاضی و کسب مقام سوم مسابقات قرآنی خراسان رضوی بخشی از افتخارات وی است.  

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراین با ۱۷۶ مسافر و ۹ خدمه پروازی که صبح چهارشنبه ۱۸ دی‌ ماه تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک می‌کرد حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه مسافران آن جان باختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.