کد خبر : 24383
دیدگاه‌ها برای وزیر بهداشت: کمبود دارو در کشور نداریم بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 آذر 1398 - 23:59
-

وزیر بهداشت: کمبود دارو در کشور نداریم

ایرنا وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با وجود توطئه دشمنان برای ایجاد بحران، امروز کمبود مهمی در عرصه دارو و درمان برای مردم کشور نداریم. دکتر سعید نمکی دوشنبه‌شب در حاشیه بازدید از مراکز درمانی سبزوار در جمع خبرنگاران افزود: کمبود دارویی امروز کشور نسبت به پارسال کاهش داشته و به یک‌سوم رسیده

ایرنا

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با وجود توطئه دشمنان برای ایجاد بحران، امروز کمبود مهمی در عرصه دارو و درمان برای مردم کشور نداریم.

دکتر سعید نمکی دوشنبه‌شب در حاشیه بازدید از مراکز درمانی سبزوار در جمع خبرنگاران افزود: کمبود دارویی امروز کشور نسبت به پارسال کاهش داشته و به یک‌سوم رسیده است.

وی ادامه داد: با عنایت دولت و مجلس شورای اسلامی بودجه سال ۹۹ وزارت بهداشت، نسبت به سال جاری حدود  ۱۵ درصد افزایش دارد که البته تغییراتی نیز در مجلس داده می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با وجود کمبود منابع و مشکلات اقتصادی یک هزار طرح بهداشتی و درمانی در کشور آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: طی ۲۰ هفته آتی تا هفته سلامت در اردیبهشت سال ۹۹ هر هفته ۵۰ طرح بهداشتی و درمان با اولویت مناطق محروم برای افزایش دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی در کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

طی سفر دوشنبه‌شب وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان سبزوار هفت طرح بهداشتی و درمانی با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.