کد خبر : 29130
دیدگاه‌ها برای وزیر کشور: دهیار وظیفه‌شناس خوشاب در برابر تضییع اموال عمومی ایستاد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مهر 1400 - 19:06
-

وزیر کشور: دهیار وظیفه‌شناس خوشاب در برابر تضییع اموال عمومی ایستاد

وزیر کشور در پیامی نوشت: دهیار شجاع و مسوولیت‌شناس شهرستان خوشابی (در غرب خراسان رضوی) با وظیفه‌شناسی در برابر تضییع اموال عمومی، مقاومت کرده و جان خود را شجاعانه به میدان آورد. در پیام احمد وحیدی، که به مناسبت درگذشت مظلومانه “ابراهیم روکی” دهیار روستای روکی از توابع شهرستان خوشاب در استان خراسان رضوی صادر

وزیر کشور در پیامی نوشت: دهیار شجاع و مسوولیت‌شناس شهرستان خوشابی (در غرب خراسان رضوی) با وظیفه‌شناسی در برابر تضییع اموال عمومی، مقاومت کرده و جان خود را شجاعانه به میدان آورد.

در پیام احمد وحیدی، که به مناسبت درگذشت مظلومانه “ابراهیم روکی” دهیار روستای روکی از توابع شهرستان خوشاب در استان خراسان رضوی صادر شده، آمده است: برخورداری از نیروهای خدوم، وظیفه شناس و دلسوز در اقصی نقاط کشور از افتخارات ایران اسلامی است و تلاش دهیاران در این بستر نقش زیادی در آبادانی روستاها و توانمندسازی جامعه روستایی دارد.

وزیر کشور در این پیام با ابراز تأسف و تأثر از فقدان مرحوم ابراهیم روکی، دهیار شجاع و مسوولیت شناس که با وظیفه شناسی در مقابل تضییع اموال عمومی، مقاومت کرد، درگذشت وی را به خانواده آن مرحوم تسلیت و تعزیت گفت.

در ادامه پیام وزیر کشور آمده است: از خودگذشتگی مرحوم روکی، دهیار وظیفه شناس که برای صیانت از اموال عمومی و استمرار ارائه خدمات زیربنایی در روستا جان خود را شجاعانه به میدان آورد، شایسته تکریم و بزرگداشت است.

وحیدی در  ادامه پیام خود به استاندار خراسان رضوی دستور داد ضمن اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از وقوع حوادث مشابه، با سرکشی از خانواده شریف دهیار فقید، حمایت های لازم را از آنان به عمل آورد.

وزیر کشور ابراز امیدواری کرده است که در ایام پربرکت رحلت جانسوز پیامبر رحمت صلوات الله و سلامه علیه و شهادت معصومانه امام مجتبی و امام رضا (ع) روح آن دهیار عزیز مشمول رحمت واسعه الهی گشته و همنشینی با اولیا و اوصیای الهی روزی وی شود.

فرمانده انتظامی خوشاب پیش از این به خبرنگار ایرنا گفته بود: “ابراهیم روکی”، دهیار روستای روکی این شهرستان در غرب خراسان رضوی در راه حفاظت از امکانات و تجهیزات شبکه توزیع برق روستا جان باخته است.
سرهنگ حسن آشیانی افزوده بود: هنگامی که سارقان قصد سرقت کابل های برق بوستان این روستا را داشتند، دهیار و یکی از اهالی پس از آگاهی بلافاصله در محل حضور یافتند که ماجرا به درگیری دهیار روستا با سارقان انجامید و وی توسط آنها مورد اصابت ضربات پیاپی چاقو قرار گرفت.
به گفته وی متاسفانه این واقعه منجر به مرگ دهیار در محل شده و فرد همراه وی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده، که پیگیری این موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفته تا هرچه سریعتر عاملان جنایت شناسایی و دستگیر شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.