کد خبر : 30703
دیدگاه‌ها برای وضعیت راه‌های روستایی ششتمد مطلوب نیست بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 - 14:12
-

وضعیت راه‌های روستایی ششتمد مطلوب نیست

مطلوب نبودن راه‌های روستایی ششتمد جهت تردد ساکنان آن مناطق به مرکز بخش و شهرستان

فرماندار ششتمد خراسان رضوی گفت: در حال حاضر وضعیت برخی راه‌های ارتباطی روستایی این شهرستان تازه‌تاسیس برای تردد ساکنان آن مناطق به مرکز بخش و شهرستان مطلوب نیست.

محمد کلاته افزود: برای ایجاد راه و مسیر دسترسی بخش شامکان این شهرستان به ششتمد، در گذشته کم‌کاری شده که این موضوع مشکلاتی را برای رفت و آمد مردم ایجاد کرده است.

وی اظهار داشت: به منظور تسهیل در رفت و آمد مناطق روستایی “ربع شامات” بخش شامکان به مرکز شهرستان ششتمد، ۲ مکان دسترسی مورد توجه قرار گرفته است که بدین منظور یک راه دسترسی از مسیر روستای “قلعه‌میدان” به “سنگرد” بازگشایی شده که پس از تایید در کمیته فنی اداره راهداری تامین اعتبار آن پیگیری می‌شود.

کلاته افزود: همچنین آسفالت راه روستایی “شهر سوخته” به سنگرد بخش شامکان و اتصال راه روستایی “چشمه آوش” به “کلاته نوبهار” و یحیی‌آباد این بخش از موارد در دست پیگیری به منظور تسهیل مسیر دسترسی بخش شامکان به مرکز شهرستان ششتمد است.

وی با بیان اینکه یکی از مطالبات ساکنان ششتمد استقرار ادارات و نهادهای دولتی است، گفت: تاکنون ۱۷ نهاد و دستگاه اجرایی در این شهرستان مستقر شده‌اند.

کلاته گفت: استقرار سریع‌تر دستگاه‌های اجرایی در ششتمد همچنان از انتظارت بحق مردم است، چرا که ساکنان این منطقه ناچارند برای انجام برخی امور اداری مسافت طولانی ۱۰۰ کیلومتری به مرکز شهرستان سبزوار را بپیمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.