کد خبر : 10814
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 - 20:00
-

وقف زمین برای برگزاری مراسم و مجالس شهدا در شهرستان سبزوار

سبزواریان: مسئول اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سبزوار اظهار کرد: دو موقوفه جدید در این شهرستان به ثبت رسید که یکی از آن‌ها وقف برای برگزاری مراسم و مجالس شهدا در این شهرستان است. حجت‌الاسلام حسین نیساری، مسئول اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سبزوار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با تقدیر و

vaghfسبزواریان: مسئول اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سبزوار اظهار کرد: دو موقوفه جدید در این شهرستان به ثبت رسید که یکی از آن‌ها وقف برای برگزاری مراسم و مجالس شهدا در این شهرستان است.

حجت‌الاسلام حسین نیساری، مسئول اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سبزوار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با تقدیر و تشکر از تمام کسانی که قسمتی از اموالشان را در راه خدا انفاق می‌کنند، اظهار کرد: دو تا وقف جدید برای مسجد و برگزاری مراسم و مجالس شهدا در این شهرستان به ثبت رسید.

این مقام مسئول با بیان اینکه ارزش این موقوفات ۱۲۰ میلیون ریال است، تصریح کرد: موقوفه اول برای برگزاری مراسم و مجالس شهدا، توسط پدر شهید مهدی رسولی پور از روستای ابارش، زمینی به مساحت ۲۵۰ متر مربع و به ارزش ۸۰ میلیون ریال است.

حجت‌الاسلام نیساری همچنین بیان کرد: موقوفه دوم زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع از روستای علی‌آباد به ارزش ۴۰ میلیون ریال است که برای هزینه‌های جاری مسجد جامع این روستا وقف و به ثبت رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ناشناس چهارشنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

این خبر را بخوانید جالبه
– مسلم گفته سبزوار دومین سلامتکده کشور است اما معاون وزیر گفته ۲۰ سلامتکده داریم
– سبزوار جزو سه شهری است که هنوز رشته طب سنتی را ندارد
– به هر حال سلامتکده مثل درمانگاه است ما دانشکده طب سنتی می خوانیم.
___________
مشهد/خبرگزاری صدا و سیما/بهداشت و سلامت
معاون وزیر بهداشت گفت: ساماندهی خدمات طب سنتی رویکرد وزارت بهداشت درارتقا سلامت مردم کشور است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما دکتر محمود خدادوست در جمع خبرنگاران درسبزوار افزود: طبق این رویکرد آن دسته از افرادی که خارج از ضوابط فعالیت می کنند ساماندهی و سازماندهی می شوند تا مردم به خدمات ایمن دسترسی یابند .
او افزود: هم اکنون ۱۷ رشته محل تربیت دکتری تخصصی طب سنتی در کشور در حال فعالیت است و دانشجویان رشته طب سنتی در هشت رشته محل داروسازی سنتی و هشت رشته محل تاریخ پزشکی و میراث مکتوب در حال تحصیل هستند.
معاون طب سنتی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت : از مجموع ۲۰ شهرستانی که در آنها سلامت کده طب سنتی مستقر است دو شهرستان در خراسان رضوی و یک شهرستان در استان فارس رشته محل طب سنتی ندارد

نظرات بسته شده است.