کد خبر : 30070
دیدگاه‌ها برای وقف ۱۰ میلیارد ریالی در داورزن خراسان رضوی ثبت شد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 - 9:29
-

وقف ۱۰ میلیارد ریالی در داورزن خراسان رضوی ثبت شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه داورزن در استان خراسان رضوی گفت: یک وقف به ارزش ۱۰ میلیارد ریال به نیت ساخت مجتمع مذهبی و فرهنگی در سامانه جامع موقوفات این شهرستان ثبت شد. حجت‌الاسلام حسین خانی افزود: این وقف شامل یک قطعه زمین به مساحت ۷۸۳ مترمربع است که از سوی فرد نیک اندیش

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه داورزن در استان خراسان رضوی گفت: یک وقف به ارزش ۱۰ میلیارد ریال به نیت ساخت مجتمع مذهبی و فرهنگی در سامانه جامع موقوفات این شهرستان ثبت شد.

حجت‌الاسلام حسین خانی افزود: این وقف شامل یک قطعه زمین به مساحت ۷۸۳ مترمربع است که از سوی فرد نیک اندیش در سامانه جامع موقوفات این شهرستان ثبت شده است.  

وی ادامه داد: در بخشی از این زمین مجتمع مذهبی و فرهنگی شامل مسجد، حسینیه و خانه عالم ساخته می‌شود و بخش دیگر آن دارای کاربری تجاری و مسکونی است که درآمد آن برای این مجتمع هزینه می‌گردد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه داورزن بر ضرورت وقف برای نیازهای روز و جاری جامعه تاکید و بیان کرد: وقف در زمینه‌ کاهش آسیب‌های اجتماعی، امور علمی، تجهیز بیمارستان‌ها، کمک به اشتغال و ازدواج جوانان و حفظ محیط زیست از ضرورت‌های امروز جامعه است.

هم اکنون ۸۲۴ موقوفه و هزار و ۸۰۰ رقبه در شهرستان داورزن وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.